Tisztelt Illetékes!

Ezen az oldalon megtalál minden szükséges információt,
ami a JAROKELO-BUDAPEST-00166297 bejelentéshez tartozik.
További információkért látogasson el az Illetékeseknek oldalunkra.

Letöltöm a bejelentést PDF formátumban
Megoldatlan

Szervizakna fedő csere

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.04.14.

Az FCSM válasza:
„ A megadott helyszínen található akna nem tartozik társaságunk üzemeltetési körébe, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.11.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.10.

MVM FŐGÁZ válasza:
„A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. kezelésében áll. Vélhetően elektromos- vagy hírközlési hálózat része lehet(ett).”

-----

A képen látható szervizakna fedele már elhasználódott, nem zárja le az aknát csapadék befolyik, illetve balesetveszélyes, könnyedén belecsúszhat egy gyerek vagy akár felnőtt lába is.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Gőzmozdony u. 2

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.11. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.10. MVM FŐGÁZ válasza: „A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. kezelésében áll. Vélhetően elektromos- vagy hírközlési hálózat része lehet(ett).” ----- A képen látható szervizakna fedele m...

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük bejelentését. A megadott helyszínen található akna nem tartozik társaságunk üzemeltetési körébe, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.10. MVM FŐGÁZ válasza: „A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. kezelésében áll. Vélhetően elektromos- vagy hírközlési hálózat része lehet(ett).” ----- A képen látható szervizakna fedele már elhasználódott, nem zárja le az aknát csapadék befolyik, illetve bale...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendsz
    ...
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "A képen látható szervizakna fedele már elhasználódott, nem zárja le az aknát csapadék befolyik, illetve balesetveszélyes, könnyedén belecsúszhat egy gyerek vagy akár felnőtt lába is."-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.10. MVM FŐGÁZ válasza: „A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. kezelésében áll. Vélhet...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő,

    A https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/166297/szervizakna-fedo-csere/hivatal bejelentéssel kapcsolatban az alábbi visszajelzést adjuk:

    A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgáz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fazekas Samu elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütik kezeléséhez

Oldalunkon különböző sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk.
A sütik elfogadása önkéntes, és bármikor visszavonhatod a hozzájárulásodat.
További információért kérünk, olvasd el adatkezelési tájékoztatónkat!

  • Szükséges sütik: Ezek elengedhetetlenek az oldal működéséhez, például a bejelentkezéshez.
  • Kényelmi sütik: Megjegyzik a beállításaidat mint a nyelv vagy a megjelenítési preferenciák.
  • Marketing sütik: Személyre szabott hirdetéseket kínálnak, figyelve a böngészési szokásaidat.
  • Statisztikai sütik: Segítenek megérteni, hogyan használod az oldalt, hogy javíthassuk a teljesítményét.

Beállítások