• Elküldöd nekünk a bejelentést

    A problémákat a főoldalon található Probléma bejelentése gomb segítségével küldheted el nekünk. Ehhez rövid címet és leírást kell adnod az esetről. Azt is jelöld meg, milyen kategóriába tartozik a probléma (pl. forgalomtechnika, kátyú stb.), a térkép segítségével pedig add meg a probléma helyét és tölts fel egy vagy több fényképet, vagy akár linkelhetsz videót is róla.

    Új

  • Ellenőrizzük a bejelentést

    Miután elküldted a bejelentést, honlapunk adminisztrátorai ellenőrzik azt, majd a probléma felméréséhez és megoldásához szükséges információkkal együtt továbbítják az illetékeseknek.

    Feldolgozás alatt

    Ha esetleg további információra van szükségünk, mielőtt továbbítjuk a bejelentéset, azt is jelezni fogjuk neked.

    Kiegészítésre vár

  • Továbbítjuk az illetékeseknek

    Jóváhagyás után bejelentésedet még aznap továbbítjuk a probléma jellege, helyszíne és egyéb kritériumok alapján illetékes szervezetnek. A továbbküldésről automatikusan értesítünk e-mailben.

    Válaszra vár

  • Megérkezik az illetékes válasza

    Miután a bejelentést elküldtük az illetékes szervezetnek, ügykezelőink figyelni fogják, hogy az illetékesek válaszolnak-e rá. Ideális esetben a válasz tartalmazza a probléma megoldásának tervezett időpontját, és azt, milyen lépéseket fognak tenni a megoldás érdekében.

    Megoldásra vár

    A címzett a 2023. évi XXV. törvény értelmében 30 naptári napon belül köteles választ adni az állampolgároknak az általuk írásban benyújtott bejelentésekre. A Járókelő az illetékes önkormányzatokkal és közszolgáltatókkal történt egyeztetések után plusz 10 nap válaszadási határidővel számol, ezt a rendszerünk automatikusan figyeli. Vagyis a hozzánk beérkező és az ügykezelők által továbbított bejelentésre először 40 napig várunk választ. Ha ez nem érkezik meg, akkor a rendszer újraküldi az ügyet a címzettnek. Ha újabb 40 nap (azaz összesen 80 nap) után sem érkezik válasz, akkor a rendszer ismét elküldi a bejelentést az illetékesnek, majd a 90. napon, a törvényben meghatározott 30 napos válaszadási határidő háromszorosa után Megoldatlan státusszal zárja az ügyet. Természetesen, ha 90 nap után érkezik meg a válasz, a bejelentés állapota módosítható, és akár ismételten is elküldhető a címzett számára.

    Megoldatlan

  • Írj nekünk, ha megoldották a bejelentésed

    Automatikusan értesítünk e-mailben, hogy nézd meg a probléma helyszínét és igazold, hogy az illetékes valóban megoldotta-e a problémát.

    Megerősítésre vár

  • Visszajelzés érkezik

    Ha te bejelentőként, vagy mások hozzászólásban megerősítik, hogy a problémát az illetékes elhárította, úgy az ügyet megoldottnak tekintjük.

    Megoldódott

    Negatív vélemény esetén a bejelentést újra elküldjük az illetékesnek felülvizsgálásra.

    Válaszra vár

Belsős szabályunk értelmében, ha az ügy bejelentésétől számított 1 éven túl történik visszajelzés a bejelentés állapotával kapcsolatban, nem módosítjuk a végső állapotot, mert nem biztos, hogy ebben az esetben részt vettünk a probléma megoldásában.

A már lezárt statisztikánkat nem szeretnénk torzítani az újból megnyitott bejelentésekkel, ezért arra kérünk, hogy ha a probléma még mindig aktuális, azt egy új bejelentésben jelezd az illetékesek felé.

  Vissza az oldal tetejére