Megoldatlan

Középen hiányos, megsüllyedt fedél

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2021.03.26.:

A BDK válasza:
"Tájékoztatom, hogy a jelzett címen található berendezés nem BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. üzemeltetésű, tulajdonú."

Az ELMŰ válasza:
"Bejelentésükkel kapcsolatban vizsgálatot kezdeményeztünk, melynek során megállapítottuk,
hogy a kérdéses fedlap nem tartozik Társaságunk üzemeltetésébe és hatáskörébe."

Az MVM Főgáz válasza:
"Nyilvántartásunk szerint az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.-nek az említett szakaszon nincsen szerelvénye."

A TraffiCOM válasza:
"Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett fedlap hiba nem TraffiCOM Kft. hatáskörébe tartozik."

A Vodafone válasza:
"Műszaki munkatársaink vizsgálata alapján a megsüllyedt fedél nem társaságunk tulajdona, így annak javításában nem vagyunk illetékesek."

A Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."

-----

I. Clark Ádám téren logó nélküli megsüllyedt fedél. Kérem javítani. Köszönöm

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Clark Ádám tér

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2012.03.23. ELMÜ válasza: nem a hálózatuk része. ------------------- FRISSÍTÉS: 2021.03.22. Trafficom, Vodafone, Telekom, MVM Főgáz visszajelzése szerint nem a hálózatuk része. Közműtérkép alapján ELMÜ részére küldjük. ---------------------------------------------------------- I. Clark Ádám t...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Tájékoztatom, hogy a jelzett címen található berendezés nem BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. üzemeltetésű , tulajdonú.

    Tisztelettel:

    BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.03.22. Trafficom, Vodafone, Telekom, MVM Főgáz visszajelzése szerint nem a hálózatuk része. Közműtérkép alapján ELMÜ részére küldjük. ---------------------------------------------------------- I. Clark Ádám téren logó nélküli megsüllyedt fedél. Kérem javítani. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS: 2012...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Bejelentésükkel kapcsolatban vizsgálatot kezdeményeztünk, melynek során megállapítottuk,
    hogy a kérdéses fedlap nem tartozik Társaságunk üzemeltetésébe és hatáskörébe.
    Megértésüket és t
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2021.03.17. Trafficom, Vodafone, Telekom visszajelzése szerint nem a hálózatuk része. Közműtérkép alapján MVM Főgáz részére küldjük. ---------------------------------------------------------- I. Clark Ádám téren logó nélküli megsüllyedt fedél. Kérem javítani. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.03.22. ...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Középen hiányos , megsüllyedt fedél"-ról "Középen hiányos, megsüllyedt fedél"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Munkatársak!

    Küldöm az MVM Ügyfél-kommunikációs Osztály válaszát az alábbi bejelentésre:

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/79456/kozepen-hianyos-megsullyedt-fedel

    Nyilvántartásunk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "I. Clark Ádám téren logó nélküli megsüllyedt fedél. Kérem javítani. Köszönöm"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.03.17. Trafficom, Vodafone, Telekom visszajelzése szerint nem a hálózatuk része. Közműtérkép alapján MVM Főgáz részére küldjük. ---------------------------------------------------------- I. Clark Ádám téren l...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett fedlap hiba nem TraffiCOM Kft. hatáskörébe tartozik.

    JAROKELO-BUDAPEST-000 79456

    Üdvözlettel:

    Báderné Csík Zsuzsanna
    Ügyfélszo
    ...
  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Tájékoztatjuk, hogy az Önök által bejelentett üzemzavarra vonatkozó információkat nyilvántartásunkban rögzítettük.
    JAROKELO-BUDAPEST-00079456
    I. Clark Ádám téren logó nélküli megs...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Ügykezelő Járókelő elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Ügykezelő Járókelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2021. március 16.
    Ügyfélszám: -5484798
    Iktatószám: CC-1998655/3-2021

    Kedves Bejelentő!

    2021.03.09-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    Műszaki munkatársaink vizsgálata alap...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2021. március 16.
    Ügyintéző: Kreisz Kálmán
    Ügyfélszám: -5484798
    Iktatószám: CC-1998655/2-2021

    Kedves Bejelentő!

    2021.03.09-én érkezett megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk.

    A bejelentés
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Ügykezelő Járókelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Ügykezelő Járókelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére