Megoldott

3-as metró téves tartalmú kijelző

Anonim Járókelő

A 3-as metró felújított szerelvényeiben elhelyezett elektronikus kijelzők információtartalma megtévesztő és nem hasznos: középen az aktuális, vagy a soron következő állomás nevét jelzik ki, ez még rendben is van, de a képernyő bal, illetve jobb felső részén az előző és a következő állomás neve jelenik meg, kis nyilakkal a bal, illetve a jobboldali ajtóhoz jelezve.
Egyrészt sok esetben a középen és a jobb felső sarokban kijelzett állomás neve megegyezik, ez így nem hordoz információt.
Másrészt a már elhagyott állomás neve informatív, inkább megtévesztő.
Ugyanakkor a felső sarkokban kijelzett állomásnevekhez az ajtókra mutató nyilak azt a megtévesztő információt hordozzák, hogy a jelzett oldali ajtóknál a nyílhoz írt állomás lesz a következő. Ez rendszeresen problémát okoz a külföldi utasok körében.
Ugyanakkor a kijelző nem ad információt az átszállási lehetőségekről (ahogy ezt a 2-es és 4-es metrón lévő kijelző teszi), illetve a pontos időt sem tudjuk meg róla.

Javaslom, hogy a kijelző információtartalmát tegyék logikusabbá és hasznosabbá.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Erzsébet tér 14

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelő lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    A felső sorban az elhagyott megálló neve továbbra is megjelenik, de már jelzik az átszállási lehetőségeket és azt is, ha változik az ajtótnyitás oldala.
    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/43845/utastajekoztatas-az-orosz-metrokocsikban
  • Varga Dóra hozzászólt a bejelentéshez.

    Tudomásom szerint a tajtékoztató rendszeren a napokban frissítettek. Megoldódott a probléma?
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0028253-003/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00050244

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válaszait,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    jaj, ez már szinte gumicsont! az orosz felújító EZT a képeségű kijelzőt tudta beszerelni. nekem spec. semmi bajom a nyilakkal, és bevallom egyetlenegy külföldit sem láttam zavarban, hogy vajon melyik...
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sérült kerítés

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széchenyi rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Mozgólépcső nem működik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Fazekas Samu
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Fővám tér M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Megoldásra vár
    3
    Megoldásra vár
    3

    A villamospályát tartó födém rogyik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére