Megoldott

Utastájékoztatás az orosz metrókocsikban

Frissítés - 2019.08.22.

Semmi változás.
Tisztelt BKK!
Mikorra várható a probléma megoldása?
------------------------------

Tisztelt BKK!
Érdeklődnék, hogy az M3as vonalon közlekedő metrókocsikban lévő utastájékoztató kijelzők miért nem az utasok számára fontos információkat jelenítik meg? Jelenleg a kijelző felső sorában az előző és a következő állomás neve olvasható. Az előző állomás irreleváns, a következő pedig nagyban olvasható a kijelző közepén. Az alsó sorban 3 vonal jelenik meg.
Kérem, tegyenek lépéseket annak érdekében, hogy a kijelzőkön megjelenítésre kerüljenek az alábbi fontos információk: pontos idő (mondjuk a jobb felső sarokban), járatszám és célállomás (például a bal felső sarokban), átszállási lehetőségek (alsó sor), esetleg, hogy melyik oldalon fognak nyílni az ajtók.
Munkájukat köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Kőér u. 2d

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen :D Sok idő kellett ehhez is.
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Csoda, hogy ezt sikerült megcsinálniuk. :) Én már elégedett vagyok.
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Már csak az idő hiányzik :)
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldva. A célállomás, az átszállási lehetőségek és hogy melyik oldalon nyílnak az ajtók megjelennek a kijelzőn.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Ugyanolyan jó :D
  • Acsai Milán visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009581-005/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00043845

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társa
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKK! Érdeklődnék, hogy az M3as vonalon közlekedő metrókocsikban lévő utastájékoztató kijelzők miért nem az utasok számára fontos információkat jelenítik meg? Jelenleg a kijelző felső sorában az előző és a következő állomás neve olvasható. Az előző állomás irreleváns, a következő pedig nagyban o...

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
    Tisztelt BKK!
    Mikorra várható a probléma megoldása?
  • Acsai Milán visszajelzésére vár.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi Milán, hogy beküldted, engem is régóta zavart már :)
  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0009581/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00043845

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Hajdu Zoltán hozzászólt a bejelentéshez.

    Nos igen, az űrutazások korában nehéz lett volna olyan rendszert kialakítani, ami pl. mutatja az időt, vagy azt, hogy melyik oldalon fog nyílni a következő állomáson az ajtó... Érdekes módon a buszoko...
  • Bardócz Csaba hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi, hogy bejelentetted, én is terveztem már. :) Remélem megvalósítják a kéréseket.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az előző megálló azért van, hogy lásd, hol felejtettél el leszállni. :D Amúgy tényleg teljesen értelmetlen. Nem tudom, mit akart, aki kitalálta.
  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Acsai Milán bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Rövid peron

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Jászberényi út / Maglódi út (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére