Tisztelt Illetékes!

Ezen az oldalon megtalál minden szükséges információt,
ami a JAROKELO-BUDAPEST-00163863 bejelentéshez tartozik.
További információkért látogasson el az Illetékeseknek oldalunkra.

Letöltöm a bejelentést PDF formátumban
Válaszra vár

Új pilléren

FRISSÍTÉS: 2025.05.19.

BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft. válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.05.16.

A bejelentő visszajelzése alapján:
„Valószínűleg a komplex az érintettek köre:
- a másik pilléren volt már korábban egy hasonló „műalkotás”, akkor a Közpark meglepően gyorsan lépett: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/131254/mindent-bele most nyilván nem érzik illetékesnek magukat, mert az alkotás 90%- a dobozokon van és mondjuk 10% a burkolaton, ami rájuk tartozna.
- világosan látszik a képen, hogy melyik doboz kié:
- 1 db ELMŰ doboz – kissé érintett
- 1 db BDK doboz – erősen érintett
- 1 db nem nevesített doboz, azonban a BDK mellett van és ugyanolyan típusú, így vélelmezhető, hogy az övék – erősen érintett
- 1 db nem nevesített doboz – a kilincsénél csúnyán érintett.

A fentiek alapján bőven lehet illetékest keresni, ezért kérem a jegy újra nyitását és a BDK-hoz rendelését, köszönöm!”

-----

FRISSÍTÉS: 2025. 02. 13.

BKM Budapesti Közművek FKF válasza:
"A bejelentett terület nem tartozik Társaságunk kezelésébe."

---------

Tisztelt Illetékes!

Úgy látszik a "probléma" pillérről pillérre vándorol. Vélelmezhetően újra emberi ürülék van, most egy másik pillérnél, illetve az előtte lévő elektromos (?) szekrényen. Ne feletkezzünk meg a graffitiről sem.

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kossuth tér 14

Hozzászólások

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.05.16. A bejelentő visszajelzése alapján: „Valószínűleg a komplex az érintettek köre: - a másik pilléren volt már korábban egy hasonló „műalkotás”, akkor a Közpark meglepően gyorsan lépett: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/131254/mindent-bele most nyilván nem érzik illetékesnek magukat, me...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.

    (Kedves Julcsi!

    Egyeztettük, hogy az ehhez hasonló problémát a köz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XIX. kerület KÖZPARK NKft."-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025. 02. 13. BKM Budapesti Közművek FKF válasza: "A bejelentett terület nem tartozik Társaságunk kezelésébe." --------- Tisztelt Illetékes! Úgy látszik a "probléma" pillérről pillérre vándorol. Vélelmezhetően újra emberi ürülék van, most egy másik pillérnél, illetve az előtte lévő elektromos (?) sze...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok!

    Valószínűleg a komplex az érintettek köre:
    - a másik pilléren volt már korábban egy hasonló „műalkotás”, akkor a Közpark meglepően gyorsan lépett: https://jarokelo.hu/bejelentesek/bud
    ...
  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerület KÖZPARK NKft.

  • XIX. kerület KÖZPARK NKft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerület KÖZPARK NKft.

  • XIX. kerület KÖZPARK NKft. nem válaszolt 40 napon belül.

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: XIX. kerület KÖZPARK NKft.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Úgy látszik a "probléma" pillérről pillérre vándorol. Vélelmezhetően újra emberi ürülék van, most egy másik pillérnél, illetve az előtte lévő elektromos (?) szekrényen. Ne feletkezzünk meg a graffitiről sem. Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek! Tisztelettel: Szelényi D�...

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek"-ról "XIX. kerület KÖZPARK NKft."-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    4 db doboz van, balról jobbra:
    1. ELMŰ - nem érintett
    2. BDK - ürülék
    2. valóstzínűle ez is BDK - ürülék
    4. Emiter, ez csak a doboz gyártója, ebből még nem leetz tudni, hogy kié- ürülék + graffiti
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük megkeresését.

    A bejelentett terület nem tartozik Társaságunk kezelésébe, ezért a probléma megoldásában nem vagyunk illetékesek. Javasoljuk, forduljon a kerületi önkormá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "BKM Budapesti Közművek"-ra.

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére