Tisztelt Illetékes!

Ezen az oldalon megtalál minden szükséges információt,
ami a JAROKELO-BUDAPEST-00137163 bejelentéshez tartozik.
További információkért látogasson el az Illetékeseknek oldalunkra.

Letöltöm a bejelentést PDF formátumban
Megoldatlan

Mikor lesz kész és megoldva?

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.05.27.

A bejelentő visszajelzése alapján:
„A bejelentésben felvázolt problémák közül egyikben sem történt előrelépés. Kérem a bejelentést újra megküldeni.”

-----

Több mint 4 hónappal a villamosvonal-felújítás után a vágány menti szegélysor nincs befejezve, a megállók egy részét továbbra sem lehet kerekesszékkel, babakocsibal megközelíteni, az alacsonypadlós CAF villamosok csak elvétve közlekednek, a vágánymenti munkaterület sok helyen még mindig tiszta sár, rendezetlen, igénytelen. Hogyan tovább tisztelt Illetékesek?

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Szilágyi Erzsébet fasor 107

Hozzászólások

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    BKK 2024.06.26 válasza: "A megállók akadálymentesítésére forrás rendelkezésre állásának függvényében kerülhet sor a későbbiekben."
  • BKM Budapesti Közművek válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett helyszínen a kivitelezést nem Társaságunk végezte, ezért a terület rendezésében nem vagyunk illetékesek.

    Tisztelettel: Bu...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0002956/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00137163

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "Több mint 4 hónappal a villamosvonal-felújítás után a vágány menti szegélysor nincs befejezve, a megállók egy részét továbbra sem lehet kerekesszékkel, babakocsibal megközelíteni, az alacsonypadlós CAF villamosok csak elvétve közlekednek, a vágánymenti munkaterület sok helyen még mindig tiszta sár, rendezetlen,...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentésben felvázolt problémák közül egyikben sem történt előrelépés. Kérem a bejelentést újra megküldeni.
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0002956/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00137163

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Kidőlt fa – Hárshegy

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Pilisi Parkerdő
    Hárshegyi körút (II. kerület)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Eltűnt taktilis jelek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: Városliget Zrt.
    Olof Palme sétány (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Hangjelző készülék hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Közút
    Kelenföld vasútállomás M (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére