Megoldatlan

Fedlap körül süllyedés

FRISSÍTÉS: 2021.12.17. Magyar Telekom válasza:
"A szekrényünk oldalfalai épek. A
járda besűlyedése nem a szekrény miatt történt. A járda javítása szükséges"
--------------------
Kedves Telekom!

Vezér utcában a Mogyoródi út trolimegállónál a fedlap körül süllyedés keletkezett. Kérem, mielőtt beszakad, javítsák. Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Mogyoródi út

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan továbbra is. Megvárják amíg beszakad.
  • Archibald Stephens visszajelzésére vár.

  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Közművek"-ról "Járda"-ra.

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "Kedves Telekom! Vezér utcában a Mogyoródi út trolimegállónál a fedlap körül süllyedés keletkezett. Kérem, mielőtt beszakad, javítsák. Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2021.12.17. Magyar Telekom válasza: "A szekrényünk oldalfalai épek. A járda besűlyedése nem a szekrény miatt történt. A járda javítása szükséges" ...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A szekrényünk oldalfalai épek. A
    járda besűlyedése nem a szekrény miatt történt. A járda javítása szükséges.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Archibald Stephens bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére