Megoldatlan

Ragyák, buckák, repedések és keréktörő balesetveszélyes göröngyök

A Margit hídtól északra, az Árpád fejedelem útjáról a Schlachta Margit rakpartra lekanyarodó úttól a Görzenálig a kerékpárút tele van ragyákkal, buckákkal, 5 cm-nél szélesebb kereszt irányú repedésekkel és balesetveszélyes huplikkal. Itt "próbálkoztak" már korábban is a burkolat javításával, de egy Tatuinon élő buckalakó valószínűleg minőségibb munkát végezne, mint a javítást végző aszfaltozók, szóval ez a hűtlen kezelés és hivatali visszaélés minősített kategóriája, amikor valaki egy ilyen munkát átvesz, hiszen a közpénz akár a közeli Dunába is folyhatott volna, annak több haszna lenne, hátha egy arra járó kajakos megtalál néhány húszezrest. Jó példa erre a panaszommal érintett út legdélebbi szakasza, na azt egy narancsbőrös nő combjáról mintázták, nem a magyar útügyi szabványok szerint készült a burkolat tuti, pedig frissen "javítva". Az utat felverő púpok magassága és geometriája tökéletesen alkalmas arra, hogy egy súlyos, akár életveszélyes kerékpáros baleset okozója legyen, főleg éjszaka, amikor kevésbé látszik. Ezeket valaki már kínjában befestette, de nem mindet. A repedések csak szimplán kellemetlenek, arra jók csak, hogy tuti ne érje el a Főváros a Balázs Mór tervben 2030-ra előirányzott 10%-os kerékpáros modalitási arányt, mert minden arra járó bringás kedvét szegi, inkább ülnek a dugóban egy kényelmes autóban. A Császár-Komjádi Sportuszoda magasságában, ahol a HÉV kapcsolódobozait S kanyarban kerüli a kerékpárút, attól délre veszélyes buckák tarkítják teljes szélességben, illetve egy korábbi közműfektetés 2 centi mély árka, attól északra pedig egy közműakna fedele lóg ki vagy 3 centire. Aki ezt hagyta ilyen módon kivitelezni, áthajtanám minden nap 500-szor egy országúti bringával, hogy egy életre megtanulja, hogyan kell egy aknafedelet beszintezni. Aztán vannak még útminőség ellenőrző furatok is a bringaúton, amelyeket - milyen érdekes, mint bárhol az országban - elfelejtettek visszaaszfaltozni, az útsíkkal egyező magasságban. Ez valami magyar betegség, ragályosabb, mint a SARS-C0V-2 delta variáns. A Szépvölgyi úttól délre, ahol a fák közt csalinkázik a bringaút, egy helyen felnyomta alattomosan egy fa gyökere, amikor dél felé haladva visszatér a rakparttal párhuzamosra, na ez szépen meg tudja dobni a bringa kerekét, egy kezdő bringás simán elhasal rajta. A Görzenál mellett pedig illene néha takarítani, hiszen a kerékpárutaknak mindig (!) tisztának kell lenniük, ellenkező esetben azt üzeni a közút kezelője, hogy csak kamu, amit a Balázs Mór tervbe belevéstek, persze ezzel a Fővárosi Önkormányzat legitimitása is kérdőjelessé válik. Kérem szépen a fent leírt úthibákat olyan minőségben kijavítani, hogy az ösztönözze a kerékpározást és ne elvegye a kedvet tőle, mint egy lassúdefekt.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Árpád Fejedelem útja 16

Hozzászólások

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát igen. Ez mutatja a kerékpározás helyét a fővárosban. Bringaút javításra nem futja. Sajnos az elmúlt egy évben nem történt itt semmi változás, pedig a város egyik legforgalmasabb kerékpárútja. Így...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Lenkei Péter visszajelzésére vár.

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Itt semmi nem változott. Ma direkt néztem.
  • Ügy Intéző megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerintem hagyjunk nekik még egy-két hónapot, vagy mehetne egy levél, hogy javítják-e valamikor.
  • Lenkei Péter visszajelzésére vár.

  • Sz. V. hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt az ellentmondást segíthetne valaki feloldani, hogy miközben a Fővárosi Önkormányzat a gyalogos és kerékpáros közlekedés előtérbe helyezését kommunikálja, hogy fordulhat elő, hogy ilyen válasz szü...
  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    A kerékpárút mióta nem közút? Az valami magánút? Kié? Mészáros Lőrincé ez is?
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Lenkei Péter hozzászólt a bejelentéshez.

    Elkeserítő, hogy 2021-ben, a Balázs Mór Tervben előirányzott 10%-os kerékpáros modalitási arány elérésének és az autóforgalom 35-ről 20%-ra mérséklésének célja ellenére a közúti forgalom biztonsága el...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útüzemeltetési osztály
    e-m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Lenkei Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére