Megoldott

Szemetes a 3. vágány

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2021.12.09.:

A Bejelentő hozzászólása:
"Sajnos ma megint iszonyatosan szemetes."

------

Kérem tisztitsák ki a vágányt! Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Kaszásdűlő

Hozzászólások

  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020366-008/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00087778

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-n...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem tisztitsák ki a vágányt! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS 2021.12.09.: A Bejelentő hozzászólása: "Sajnos ma megint iszonyatosan szemetes." ------ Kérem tisztitsák ki a vágányt! Köszönöm szépen!"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos ma megint iszonyatosan szemetes.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020366-004/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00087778

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-n...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A kép magáért beszél.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0020366-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00087778

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-n
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére