Megoldott

Folyton szemetes vágány

Tisztelt Máv-hév!
A Kaszásdűlő nevű hévállomás műszaki/tároló vágánya folyton nagyon szemetes. Ezzel kapcsolatban több bejelentés is érkezik önökhöz, de miután összeszedik néhány hét múlva ugyanaz az állapot uralkodik. A peronon csak a legelején, és a váró mellett van 1-1 szemetes. Ez nagyon kevés egy ilyen hosszú peronra. Ezért szükség lenne 2 darab új szemetesre, egy a peron közepére és egy a végébe. Ezzel a tároló-vágányra dobott szemetek nagy része megszűnne és nem kéne ennyire sokszor kitakarítani.
Kérem, hogy a kellemes utazási környezetet segítsék elő ezzel.
Munkájukat nagyon megköszönöm

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Kaszásdűlő

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kapcsolódó bejelentés alapján.

    https://jarokelo.hu/87778

    BKK, 2021. november 15. 09:40
    "Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A társaság a...
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • E. M. visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005058-003/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00080119

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-n
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos szemetes megint.
  • E. M. visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005058-001/2021
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00080119

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes MÁV-HÉV Zrt.-nek. A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "MÁV-HÉV Zrt."-ra.

  • E. M. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megdőlt szemetes

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: III. kerület ÓBKF Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet
    Heltai Jenő tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Leszakadt szemetes

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Járókelő Star
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek FKF
    Békásmegyer, Újmegyeri tér (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Illegálisan lerakott hulladék

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: III. kerület ÓBKF Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet
    Aquincum (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére