Megoldott

Hiányzó aknafedő

FRISSÍTÉS 2022.03.01.:
Még nem történt meg a javítás.

-----
FRISSÍTÉS 2021.09.23.:

A Vodafone válasza:
"Társaságunknak a címen nincs alépítményes hálózata, így a felmerült problémában nem tudunk segíteni. Megértését köszönjük."

-----

FRISSÍTÉS 2021.09.02.:

A Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú alépítmény."

-----

FRISSÍTÉS 2021.08.30.:

A DIGI válasza:
"A bejelentésben megadott alépítményt területileg illetékes kollégáink ellenőrizték és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi."

-----

FRISSÍTÉS 2021.07.15.:

Az MVM NET válasza:
"Tájékoztatom, hogy jelzett helyszínen az MVM NET Zrt.-nek nincs semmilyen létesítménye."

-----

Hiányzó aknafedő

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Nádasdy u. 156

Hozzászólások

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Melyik Feri hozzászólt a bejelentéshez.

    Megcsinálták végre. Köszi a segítséget!
  • Melyik Feri visszajelzésére vár.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIX. kerület, Nádasdy u.160.-al szemben, a sérült, lyukas fedlap cseréjét, javítását ismételten Társaságunk megrendelte.
    A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlet...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • R eni megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.09.23.: A Vodafone válasza: "Társaságunknak a címen nincs alépítményes hálózata, így a felmerült problémában nem tudunk segíteni. Megértését köszönjük." ----- FRISSÍTÉS 2021.09.02.: A Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú alépítmény." ----- FRISSÍTÉS 2021.08.30.: A DIGI válasza: "...

  • Melyik Feri hozzászólt a bejelentéshez.

    Még nem történt meg a javítás.
  • Melyik Feri visszajelzésére vár.

  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIX. kerület, Nádasdy u. 160-al szemben, a padkán beszakadt fedlap cseréjét, javítását Társaságunk megrendelte.
    A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    BUD...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/669625/2021/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100049152521

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésüket köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "Hiányzó aknafedő"-ról "FRISSÍTÉS 2021.09.23.: A Vodafone válasza: "Társaságunknak a címen nincs alépítményes hálózata, így a felmerült problémában nem tudunk segíteni. Megértését köszönjük." ----- FRISSÍTÉS 2021.09.02.: A Magyar Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdonú alépítmény." ----- ...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    2021. szeptember 23.
    Iktatószám: CC2-3943536/2-2021

    Kedves Járókelő!

    A 2021.09.02-án írásban érkezett megkeresés alapján az alábbi tájékoztatást szeretnénk adni.

    Társaságunknak a címen nincs alépít...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú alépítmény.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A bejelentésben megadott alépítményt területileg illetékes kollégáink
    ellenőrizték és az nem a DIGI Kft. tulajdonát képzi.

    Köszönjük együttműködését!

    Tisztelettel:

    ------------
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM NET"-ról "DIGI"-ra.

  • MVM NET válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!

    Tájékoztatom, hogy jelzett helyszínen az MVM NET Zrt.-nek nincs semmilyen létesítménye.

    Üdvözlettel:

    Koháriné Berki Marianna
    műszaki működés támogató

    berki.mariann@mvmnet.hu
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM NET

  • Melyik Feri bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére