Megoldott

Félig működő BKK automata

December 20-án hajnalban (a pontos időpont a képernyőről készített képen, de egybk. 02:57) csak bankkártyával lehetett volna fizetni a nyugati téri automatánál. Így inkább nem vettünk jegyet.

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, V. kerület

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (8338)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Automatáink „manipuláció” áldozatai:
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Le Marietta hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezeknél a BKK-nak segít az azonosításban, ha beküldöd az automata azonosítóját, ez az automatán elhelyezett A4-esszerű papíron szokott lenni, az ügyfélszolgálati telefonszámok környékén.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tóth János bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lejárt menetrend kint maradt

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Ferenciek tere M (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére