Megoldatlan

Bár tudnám hova megyek... 4.0

FRISSÍTÉS 2022.02.18.

Bejelentő jelzése szerint nincs változás.

---

Tisztelt Illetékes!

Habár a legutóbbi információ alapján folyamatban van a megoldás [0038/0012199-007/2020], 2015 óta, tehát 6 (azaz hat) éve folyamatos az ígérgetés (az első ígéretek még Várkonyi Ágnes idejéből maradtak ránk), így megnyitom az ügy 4. felvonását, nehogy feledésbe merüljön „véletlenül” a dolog. Várom / köszönöm előre is az intézkedést! Külön köszönet dr. Számadó Tamás főjegyző Úrnak, hogy lendületet adott a megoldásnak!

További információk és részletek a 3. felvonásban olvashatóak: [Bár tudnám hova megyek... 3.0 | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/63401/bar-tudnam-hova-megyek-30]

Tisztelettel:
Szelényi Dániel
++++++++++++++++++++
--------------------------------------------
Tisztelt Illetékes!

Megnyitom a 3. felvonást, nehogy feledésbe merüljön az ügy! Ugyan az előző bejelentésem [Bár tudnám hova megyek... 2.0 / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42014/bar-tudnam-hova-megyek-20 --- Bár tudnám hova megyek... / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek] 1 éves határideje lejárt, ezen időn belül nem sikerült megoldani az ügyet, de [Budapest, 2019. december 13. / JAROKELO-BUDAPEST-00042014 / Ügyszám: 0038/0005336-004/2019] rendkívül bíztató válaszuk alapján számítok rá, hogy az ott említett tervezési fázis (…az 1-es villamos újbudai aluljáróiba és átjáróihoz a tájékoztató táblák már a tervezés szakaszában vannak….) már lezárult és az ígéretükhöz híven „Az 1-es villamos újbudai aluljáróiból és átjáróiból hiányzó információs táblák kiviteli tervei jövőre elkészülhetnek, pótlásuk az év második felében várható.”. Azért nyitom ezt az ügyet, nehogy feledésbe merüljön ez az immár 5 éve folyamatban lévő ügy.

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

+++++++
Tisztelt Illetékes!

Az 1-es villamos Infopark, illetve Budafoki út / Dombóvári út megállójában a felvonókhoz vezető aluljárókra nem került kihelyezésre az építéskor semmilyen jelzés. Valószínűleg nem sikerült a 40.948 milliárd forintból az 1-1 táblára való összeget allokálniuk. Kérem, hogy a táblák pótlásáról intézkedni szíveskedjenek!

Ezen ügyben a BKK Zrt. 2015. október 28. óta ígérget, de nem történik semmilyen érdemleges változás. Az eddigi be nem teljesített ígéretek emlékeztető képpen az alábbi linken megtekinthetőek, az első ígéretet alább bemásoltam:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek

Javaslat: esetleg a 2 tábla költségét megpróbálhatnák az IKOP-3.1.0-15-2016-00007 (1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig) kiemelt közlekedésfejlesztési beruházásra elszámolni, hátha most beleférne a 8.656.163.879 Ft-ba ennek a problémának a megoldása.

++++++
BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

2015. október 29. 15:04

Tisztelt Cím!

Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Az aluljárók tájékoztató rendszerének jelenlegi budapesti metódusa – a rendelkezésre álló nemzetközi gyakorlat ismerete alapján – a világ legjobbjai között szerepel. A közösségi közlekedésben részt vevők szinte egyhangú, egyértelműen pozitív visszajelzése azt mutatja, hogy társaságunk jó munkát végzett ezen a területen is. Csaknem az összes, a BKK Zrt. kezelésében lévő aluljáró táblatervei és -térképei elkészültek. A kivitelezést előre meghatározott ütem szerint végezzük. Mivel évente csak adott mennyiségű táblát tudunk gyártatni és kihelyezni, ez nem feltétlenül igazodik egyéb munkálatokhoz.

A levelében említett aluljárók tájékoztató rendszere várhatóan 2016-ban készül el.

Köszönjük a bejelentést.

Budapest, 2015. október 28.

Üdvözlettel:

Várkonyi Ágnes
Levelezési szakterületi vezető
BKK Zrt.
++++++

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Neumann János u. 1

Hozzászólások

  • Csanádi György lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    "Természetesen" nem történt semmi. Mivel lejárt az ügy határideje, gondolom lezárásra kerül, én meg majd megnyitom az ötödik felvonást.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012199-013/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00083108

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKK Zrt. tájékoztatja, hogy az aluljáróba szán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Habár a legutóbbi információ alapján folyamatban van a megoldás [0038/0012199-007/2020], 2015 óta, tehát 6 (azaz hat) éve folyamatos az ígérgetés (az első ígéretek még Várkonyi Ágnes idejéből maradtak ránk), így megnyitom az ügy 4. felvonását, nehogy feledésbe merüljön „véletlenül” a dolog. Vár...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok!

    „Az ügyed megoldására kitűzött határidő lejárt” üzenetet kaptam. Miért is járt le a tudtommal egy év? Nincs még sajnos fejlemény, lásd tegnap esti kép. A lehetséges határidőig kérem n...
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Fej-fej mellett halad a verseny, győzésre áll a felhőkarcoló.
  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerencsétlenkedés felső fokon.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Csak egy dolgot tudok megerősíteni: a helyzet változatlan. Hacsak azt nem nevezzük változásnak, hogy közben mögötte kinőtt a semmiből Magyarország első felhőkarcolója. Nem csodálkoznék...
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Gajdov Géza hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez az ügy már lassan komédiaszámba megy... Akkora nagy dolog egy táblát tenni oda?
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012199-010/2020/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00083108

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete a fennálló problémáért és az elhúzódó ügymenet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez az egyik kedvenc sorozatommá kezd válni, hajrá!
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére