Megoldatlan

Bár tudnám hova megyek... 2.0

Tisztelt Illetékes!

Az 1-es villamos Infopark, illetve Budafoki út / Dombóvári út megállójában a felvonókhoz vezető aluljárókra nem került kihelyezésre az építéskor semmilyen jelzés. Valószínűleg nem sikerült a 40.948 milliárd forintból az 1-1 táblára való összeget allokálniuk. Kérem, hogy a táblák pótlásáról intézkedni szíveskedjenek!

Ezen ügyben a BKK Zrt. 2015. október 28. óta ígérget, de nem történik semmilyen érdemleges változás. Az eddigi be nem teljesített ígéretek emlékeztető képpen az alábbi linken megtekinthetőek, az első ígéretet alább bemásoltam:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek

Javaslat: esetleg a 2 tábla költségét megpróbálhatnák az IKOP-3.1.0-15-2016-00007 (1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig) kiemelt közlekedésfejlesztési beruházásra elszámolni, hátha most beleférne a 8.656.163.879 Ft-ba ennek a problémának a megoldása.

++++++
BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

2015. október 29. 15:04

Tisztelt Cím!

Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Az aluljárók tájékoztató rendszerének jelenlegi budapesti metódusa – a rendelkezésre álló nemzetközi gyakorlat ismerete alapján – a világ legjobbjai között szerepel. A közösségi közlekedésben részt vevők szinte egyhangú, egyértelműen pozitív visszajelzése azt mutatja, hogy társaságunk jó munkát végzett ezen a területen is. Csaknem az összes, a BKK Zrt. kezelésében lévő aluljáró táblatervei és -térképei elkészültek. A kivitelezést előre meghatározott ütem szerint végezzük. Mivel évente csak adott mennyiségű táblát tudunk gyártatni és kihelyezni, ez nem feltétlenül igazodik egyéb munkálatokhoz.

A levelében említett aluljárók tájékoztató rendszere várhatóan 2016-ban készül el.

Köszönjük a bejelentést.

Budapest, 2015. október 28.

Üdvözlettel:

Várkonyi Ágnes
Levelezési szakterületi vezető
BKK Zrt.
++++++

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Infopark

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentéstől számított 1 év alatt nem oldódott meg a probléma.
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Értelmezésem szerint a státuszállítható "megoldásra vár"-ra.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Szuper jó hír, érvényesül majd az "ami késik, nem múlik" mondás :-) 5 év és hipp-hopp megoldódik az ügy.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0005336-004/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00042014

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy az 1-es villamos ú
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt www.jarokelo.hu Csapata!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy levelüket érkeztettük az FPH_KOZP-112130/2019-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városigazgatóság Főosztá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy látom továbbra sem válaszolnak.
  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Dániel! Elküldtük újra a BKK-nak. Ha ez sem vezet eredményre, személy szerint azt javaslom, fordulj az ügyben a Fővárosi Önkormányzathoz. Ha később erre szánnád el magad, kommentelj ide az olda...
  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok!

    Ha leszámítjuk azt a 3,5 évet amióta a BKK ígérget, akkor azt látom, hogy 4 hónapja nem válaszolnak a bejelentésre, mit lehet ilyenkor tenni? Köszönöm!
  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére