Bár tudnám hova megyek...
Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!
Hol járunk, avagy hova nem sikerült tájékoztató táblát kitenni? Segítek, 40.948 milliárd forintból nem jutott ide egy táblára való.
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Neumann János u. 1
Hozzászólások
Belsős szabályzatunk értelmében 1 évnél régebbi ügyeket nem nyitunk meg.
Kérlek, hogy a problémát egy újabb bejelentést formájában jelezd az illetékesek felé.
Köszönjük megértésed!
Visszanézve ezen több, mint 3 éves bejelentésemet, azt kell mondjam, hogy az ügy össze - vissza lett tologatva. Az illetékes BKK fűt fát ígérgetett, de semmit nem tett. A pontosan egy...
budapest@jarokelo.hu
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Cím!
Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban...
Az ügy újra el lett küldve az illetékeseknek, a lenti bejegyzés tanúbizonysága szerint 2017. június 21. napon. A 30 napos válaszadási határidő lejárta óta már eltelt egy újabb teljes...
A képen látható terület az 1-es villamos megállóhelyhez tartozó lifthez vezet, amely a BKV üzemeltetésében van. A lifthez vezető út utas-tájékoztatásával a BKK foglalkozik,...
Köszönöm válaszát, örülök annak, hogy 2016-ban sort fognak keríteni a táblák kihelyezésére!
1. Nem értem, hogy ezen a válaszon (hiszen semmilyen cselekmény, ügyintézés nem á...
Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Az aluljárók tájékoztató rendszerén...
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú bejelentést nyilvántartásunkban rögzítettük. Az üggyel kapcsolatos vizsgálat az...