Megoldatlan

Hiányzó fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2021.06.25.

MVM Főgáz válasza:
"Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. munkatársai a helyszíni szemle során megállapították, hogy az akna nem Társaságunk kezelésében áll, és nem is állapítható meg, hogy kihez tartozhat."

---

Nem Telekom, nem Vodafone, nem ELMŰ

---

Erdősor utca 162-vel szemben akna fedlapja hiányzik, kérem pótlását, köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Erdősor utca 160

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CVXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60 nappal túllépte, így a bejelentést Megoldatlan státusszal zártu...
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "DIGI"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.06.25. MVM Főgáz válasza: "Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. munkatársai a helyszíni szemle során megállapították, hogy az akna nem Társaságunk kezelésében áll, és nem is állapítható meg, hogy kihez tartozhat." Nem Telekom, nem Vodafone, nem ELMŰ --- Erdősor utca 162-vel szemben akna fedlapja hiányzik, k...

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2021.06.25. MVM Főgáz válasza: "Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. munkatársai a helyszíni szemle során megállapították, hogy az akna nem Társaságunk kezelésében áll, és nem is állapítható meg, hogy kihez tartozhat." --- Erdősor utca 162-vel szemben akna fedlapja hiányzik, kérem pótlását, köszönöm!"-ról ...

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Erdősor utca 162-vel szemben akna fedlapja hiányzik, kérem pótlását, köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS 2021.06.25. MVM Főgáz válasza: "Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. munkatársai a helyszíni szemle során megállapították, hogy az akna nem Társaságunk kezelésében áll, és nem is állapítható meg, hogy kihez tartozhat." --- ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Munkatársak!

    Küldöm az MVM Ügyfél-kommunikációs Osztály válaszát az alábbi bejelentésre:

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/82760/hianyzo-fedlap

    [https://d1mkxvwtzddm9n.cloudfront.n
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom alépítmény.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!

    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet
    kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó
    információkat hibakezelő rendszerünkben 98
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-83211798/3-2021
    2021. 05. 18.

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2021.05.14-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    Illetékes osztályunk kivizsgálta az ügyet és arra a...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-83211798/2-2021
    2021. 05. 18.

    Kedves Járókelő Egyesület!

    2021.05.14-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    A tárgyban megjelölt bejelentést rögzítettük és a m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Vodafone"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/299762/2021/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100045533599

    Társaságunkhoz érkezett bejelentését köszönettel vettük és az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A tá
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére