Megoldott

Beszakadt csatornatető

FRISSÍTÉS 2021.03.26.

BDK válasza:
"Tájékoztatom, hogy a jelzett címen található berendezés nem BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. üzemeltetésű , tulajdonú."

---

Veszélyesen beszakadt egy csatornatető az Istenhegyi út 56/A előtt a járdán, mély kátyút és egy lyukat képezve. Egy kis műanyag jelzőbólya áll ott, már legalább másfél hónapja.

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Istenhegyi út 56

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Kedves Aliz!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztons...
  • Pálfi Alíz hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő Csapat! Igen, a csatornafedelet betonozással (bitumenezéssel) javították, talán május elején. KÖSZÖNÖM! :)
  • Pálfi Alíz visszajelzésére vár.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-58189536/3-2021
    2021. 04. 29.

    Kedves Bejelentő!

    A 2021.04.27-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    A műszaki kollégáink visszajelzése alapján a csatornafedél
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pálfi Alíz hozzászólt a bejelentéshez.

    Csoda történt! Ma délben kint voltak megjavítani a hibát!
    Ők azt mondták a Telekom megbízásából vannak ott.
    Köszönöm Járókelő csapat! :) <3
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Iktatószám: CC-58189536/2-2021
    2021. 04. 29.

    Kedves Bejelentő!

    A 2021.04.27-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiakról tájékoztatunk.

    A bejelentést műszaki munkatársainknak továbbítottuk, viss
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Vodafone válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általán
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "Vodafone"-ra.

  • Pálfi Alíz hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő Csapat!

    A probléma továbbra is fennáll.
    Nagyon szomorú, hogy a szolgáltatók csak passzolgatják az ügyet egymásnak, miközben tátong a lyuk a szűk járda közepén. :(
    Például ennyi indo...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Munkatársak!

    Küldöm az MVM Ügyfél-kommunikációs Osztály válaszát az alábbi bejelentésre:

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/80251/beszakadt-csatornateto

    Az MVM Főgáz Földgázhálózati
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Veszélyesen beszakadt egy csatornatető az Istenhegyi út 56/A előtt a járdán, mély kátyút és egy lyukat képezve. Egy kis műanyag jelzőbólya áll ott, már legalább másfél hónapja."-ról "FRISSÍTÉS 2021.03.26. BDK válasza: "Tájékoztatom, hogy a jelzett címen található berendezés nem BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási ...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Tájékoztatom, hogy a jelzett címen található berendezés nem BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. üzemeltetésű , tulajdonú.

    Tisztelettel:

    BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba Úr!

    Tájékoztatjuk, hogy a kérdéses fedlap nem társaságunk tulajdona.

    Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét!

    Köszönettel:

    *Molnár Tamás*

    területfelelős

    *ELMŰ Hálózati K
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Ez egy automatikus válasz üzenet, kérjük ne válaszoljon erre a levélre!

    Tájékoztatjuk, hogy megkeresését fogadtuk, bejelentését 15 napon belül e-mailen megválaszoljuk.

    Amennyiben
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pálfi Alíz bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    3
    Megoldott
    3

    Kopott fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Sirály utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Hiányos keret

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Vodafone
    Fürj utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére