Megoldott

Szemét a buszmegállóban

Anonim Járókelő

FRISSITÉS:
A XII.kerület válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
2021. július 14. 10:40
Tisztelt Járókelő!

Köszönjük bejelentését. A fotó alapján a szemét a buszmegállóban van, és amint a BKK és BKV válaszából látszik, kitakarították. Amennyiben a szemét a járdán is van, jogilag azt az ingatlantulajdonos feladata takarítani, aki előtt a járdaszakasz van (ahogy télen a lombsöprés, csúszásmentesítés is). Jelen esetben azonban a nem várható el az ingatlantulajdonostól, hogy azért, mert ott egy buszmegálló van, a buszra várakozók szemeteit, is neki kelljen eltakarítani. Ha a BKV magát a megállót kitakarította, elvárható, hogy az onnan pár centiméterre levő szemetet is összeszedjék.
---

FRISSITÉS:
BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
2021. július 14. 08:30

Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a XII., Mártonhegyi út megállót kitakaríttatták, de a vonatkozó 48/1994. (VIII. 1.) Fővárosi rendelet 18. § l) pontja szerint a buszmegálló melletti/mögötti terület (közjárda, tér, zöldfelület) takarítása nem feladatuk.
Hozzátették: autóbuszvonalaik megállóhelyeit és végállomásait vállalkozójuk rendszeresen takarítja. Ennek gyakorisága függ a megállóhely utasforgalmától, és meghatározott időpontokban történik. Hatékonyságát folyamatosan, szúrópróbaszerűen is ellenőrzik.
A jelzett megállóhely tisztaságát legutóbbi ellenőrzésükkor megfelelőnek ítélték.

---

Szemét a 102-es/110-es busz Mártonhegyi úti megállójában.

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Mártonhegyi út

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0012352-004/2021/0038

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00078258

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük újabb bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresését újfent továbbítottuk az ill
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSITÉS: BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban. 2021. július 14. 08:30 Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a XII., Mártonhegyi út megállót kitakaríttatták, de a vonatkozó 48/1994. (VIII. 1.) Főváros...

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük bejelentését. A fotó alapján a szemét a buszmegállóban van, és amint a BKK és BKV válaszából látszik, kitakarították. Amennyiben a szemét a járdán is van, jogilag azt az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés leírását "Szemét a 102-es/110-es busz Mártonhegyi úti megállójában."-ról "FRISSITÉS: BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban. 2021. július 14. 08:30 Tisztelt Ügyfelünk! Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy a XII., Mártonhegyi út meg...

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012352-001/2021/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00078258

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Még február elején fotóztam le, ma sem volt jobb a helyzet (lsd. fotók). És még a pad is törött.
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a közlekedési eszközök megállóinak takarítása nem Társaságunk illetékességébe tartozik.

    Tisztelettel: FKF Nonprofit Zrt.

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/78258/szemet-a-buszmegalloban
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "JCDecaux"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • JCDecaux Hungary Zrt.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az útburkolatok takarítása nem a JCDecaux Hzngary Zrt. hatáskörébe tartoznak.

    Üdvözlettel,
    Máté SZÓRÁT
    Operációs Vezető |Operations Manager
    Utcabútor és Óriásplakát Üzletág
    JCDec...
  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: JCDecaux

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Gyönyörű látvány a villamosból

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budagyöngye (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Megoldott
    4
    Megoldott
    4

    Emberi ürülék

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sipos Krisztina
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Nagyajtai utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Villamos végállomás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Keleti pályaudvar M (VIII. kerület, Józsefváros)
  Vissza az oldal tetejére