Megoldatlan

Eldugult folyókák a KÖKI-n II.

FRISSÍTÉS 2021.01.11.:

Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!

Köszönöm immár részletesebb válaszukat!

„A BKV Zrt. által üzemeltett területeken az esővíz-elveztő rendszert nagy nyomású géppel kitakarították.” – sajnos ez nem teljes egészében igaz (hacsak nem az 1. peront a BKV Zrt. a 2. peront pedig valaki más üzemelteti)! A tényállás az, hogy a mellékelt képen (ez esetben a BKK Futár alkalmazásból emeltem ki a képet és azon ábrázolom a problémát a még jobb érthetőség kedvéért) 1. peronként jelölt részen a folyókákat szépen kitisztították. Ezt sokadszorra, ismét köszönöm! DE (!!!) a képen 2. számmal jelölt peron (182 / 182A / 184 / 200E / 282E / 284E buszok megállói) folyókájával SEMMI nem történ, az építése óta soha, senki nem takarította ki. Ez a bejelentés a 2. peron folyókájáról szól.

Most mellékelhetnék újra képeket, amit már számtalanszor megtettem, ami mutatja a jelenlegi helyzetet, de maga a tényállás ettől nem változik. Értelemszerűen a bejelentésben és annak hozzászólásaiban számtalan ilyen kép található, ami mind ugyanazt az állapotot mutatja és azt bizonyítja, amit sokszor, gondosan, precízen körbejárva és megfogalmazva próbáltam tisztelt illetékessel megértetni.

Előre is köszönöm, hogy a 2. PERON FOLYÓKÁjának karbantartásáról is úgy intézkednek, ahogyan az megtörtént az 1. peron esetében!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel
________________________

FRISSÍTÉS 2020.12.03.:

Tisztelt Illetékes!

Az [Eldugult folyókák a KÖKI-n https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n – BKK 0038/0000217-007/2020/0038] ügyből (nevezzük a mellékelt képen 1. peronnak – piros szám) dokumentáltan tudjuk, hogy a „folyókák ügye” a BKV Zrt. feladatkörébe tartozik a területen. Az említett ügyben szereplő folyókától mintegy 20 méterre, ugyanazon intermodális központban található másik folyóka (nevezzük a mellékelt képen 2. peronnak – piros szám), ami ennek a bejelentésnek a tárgya, ugyanolyan állapotban van (mocskosan, eldugultan), mint az elmúlt években, semmit nem változott a helyzet!

Nyilvánvalóan tudjuk, hogy korrekt karbantartására, hogy a TMK (= Tervezett Megelőző Karbantartás)-t meg se említsük, a megépítése óta soha nem került sor. Itt érdekes lehet azt is megjegyezni, hogy vajon minek kiépíteni ilyen szintű folyóka rendszert ott, ahol a terület felett teljes fedettség van, tehát ide csapadékvíz nem kerül. Annak, hogy itt nem jelenik meg csapadékvíz, több következménye is van. Egyrészt a csapadék, ha a karbantartás már nem is, általában ilyen helyeken többé-kevésbé segít azon, hogy az ilyen műtárgyak „megtisztuljanak”. Az előbb említettek hiányából másrészt következik az, hogy a műtárgy karbantartását jó alaposan el lehet hanyagolni, amelyet Tisztelt Illetékes meg is tesz.

Ismételten csatolok friss, tegnap készült felvételeket erről a területről. Ha már Tisztelt Illetékes nem óhajtja magától elfogadni a tényállást, akkor legyen kedves ismételten elolvasni a bejelentést. Segítség ehhez a frissen csatolt kép, képek. Ha nem óhajtanak személyesen meggyőződni a jelenségről, akkor kérdezzék meg az alábbi buszjáratok sofőrjeit, ők napjában tucatszor látják ezt: 182, 184, 182A, 282E, 284E, 193E, 200E.

Kérem tisztelt Illetékest, hogy gondoskodjon a karbantartásról!

Megjegyzem hogy az első napon, amikor már utasként használatba lehetett venni a területet (a teljes megnyitás előtt, maikor még bőven folytak munkálatok), nekem a következők peregtek le a szemem előtt, ezekből azóta rövidebb – hosszabb idő eltelte alatt minden, hiánytalanul (!) meg is valósult:
1. Ellopják a taktilis kövek azon darabjait, amelyek a csomópontokat jelölik (láttam annak idején a Bobcat-et, amivel elvitték, le is fényképeztem, de az a kép valószínűleg már nincs meg).
2. Minek festették sárgára a falakat, oszlopokat, ezek rövid időn belül el fognak piszkolódni, mocskosan fogjuk nézni őket éveken keresztül, talán a világ végéig.
3. Az egyébként nagyszerű kerékpártároló mellett kiépített nagy felületű, teljes árnyékban és öntözés nélkül kiépített zöldfelület értelmetlen, abban a formájában, ahogy megépítették. El lesz hanyagolva, minden kipusztul és marad a lehangoló kosztenger évekig a helyén, amit ott kell néznie és tűrnie minden arra járónak.
4. A fentebb említett és részletesen tárgyalt folyókákat soha nem fogják megfelelően karbnatartani, ennek súlyos következményei lesznek.
5. Nem végezték el megfelelően a díszburkolat lerakását, kilopták a beseprő homokot, nem végezték el a bevibrálását (minek is, ha nincs homok…). Ennek súlyos következményei lesznek. Először csak a csikkek és egyéb hulladék fog ízesülni a burkolatba, mint fugázóanyag, később az úttesti részen szépen elvégzi a dolgát az idő, a 4. pont miatt keletkező esővíz tenger és az 5. pontban említett beseprő homok problémája. Ez meg is történt, pontosan ezen forgatókönyv szerint. Azóta nyilván súlyos milliókat költöttek már arra, hogy fel kellett szedni a kivályúsodott burkolatot... És ennek egyenes folyománya az is, hogy a metropótlás alatt újra árokrendszer alakult ki a területen. Aminek a háttere a kivitelezési hiba és a karbantartás hiánya.
6. Egyébként ide lehet sorolni az alábbi bejelentéseket is:
a. [Kanális hiánya a Sibrik Miklós úti felüljáró lábánál 3.0 https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/74701/kanalis-hianya-a-sibrik-miklos-uti-feluljaro-labanal-30 ]
b. [Mocsoklépcső a KÖKI-n - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/54336/mocsoklepcso-a-koki-n ]

Tisztelettel:
Szelényi Dániel
________________________

FRISSÍTÉS 2020.12.01.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válaszát."
________________________

FRISSÍTÉS 2020.11.06.:

Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, természetesen nem történ semmi. Így a BKV Zrt. válasza, mi szerint „kitisztíttatták az eldugított vízelvezető rendszert” sajnálatosan nem fedi a valóságot. Kérem szépen, hogy legyenek kedvesek még egyszer, értő figyelemmel elolvasni a bejelentést, köszönöm!
________________________

FRISSÍTÉS 2020.11.04.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy kitisztíttatták az eldugított vízelvezető rendszert."
________________________

Tisztelt Illetékes!

Korábbi bejelentésem megoldódott / megoldották, ezt utólag még egyszer köszönöm az itt utazók / a korábban itt esővízben fürdőzők/ az itt tömegesen járó metrópótló buszok és sofőrjeik… nevében.

A korábbi bejelentés: [Eldugult folyókák a KÖKI-n | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n |Ügyszám: 0038/0000217-007/2020/0038]

Sajnos a megoldást csak az egyik folyókára korlátozták. A „másik oldalon” (182 / 184 / … buszok peronja) is meg kellene csinálni ugyanezt a karbantartási munkát. Nyilván úgy gondolták, hogy az a terület fedett, ezért itt erre nincs szükség. Egyrészt lehangolóan igénytelenül néz ki az ottani szennytömeg, másrészt van olyan esőzés, amikor ott is tud állni a víz és akkor jó lenne, ha működne a folyóka (nyilván ezért tervezték ide). Ehhez szintén 9 éve nem sikerült egy alkalommal sem hozzányúlni

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:

Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest M

Hozzászólások

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek! Sajnálatos, hogy az illetékes BKV Zrt. minősíthetetlen módon bánt a bejelentéssel. Nem vette semmilyen módon figyelembe a valóságot, csak azt hajto...
  • g g lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Illetékes!

    Ismételten fenntartom amit írtam, a probléma létezik. Részletesen, fényképekkel leírva, bizonyítva, csak venni kellene a fáradságot és elolvasni az információkat. Kérem a probléma...
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000217-018/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00072746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük újbóli megkeresését.

    A BKV Zrt. illetékes szakterülete ismét azt írta, hogy fenntartja k...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.12.03.: Tisztelt Illetékes! Az [Eldugult folyókák a KÖKI-n https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n – BKK 0038/0000217-007/2020/0038] ügyből (nevezzük a mellékelt képen 1. peronnak – piros szám) dokumentáltan tudjuk, hogy a „folyókák ügye” a BKV Zrt. feladatkörébe ta...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!

    Köszönöm immár részletesebb válaszukat!

    „A BKV Zrt. által üzemeltett területeken az esővíz-elveztő rendszert nagy nyomású géppel kitakarították.” – sajnos ez nem teljes
    ...
  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000217-015/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00072746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság az alábbiakat válaszol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000217-013/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00072746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A
    társaság fenntartja előző válas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Főváros Önkormányzata"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.12.01.: A BKK válasza: "Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válaszát." ----- FRISSÍTÉS 2020.11.06.: Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, természetesen nem történ semmi. Így a BKV Zrt. válasza, mi szerint „kitiszt...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Friss helyzetképek T. Illetékes számra (ezt nevezi T. Illetékes megoldottnak / kitakarítottnak / karbantartottnak) 3/3.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Friss helyzetképek T. Illetékes számra (ezt nevezi T. Illetékes megoldottnak / kitakarítottnak / karbantartottnak) 3/2.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Friss helyzetképek T. Illetékes számra (ezt nevezi T. Illetékes megoldottnak / kitakarítottnak / karbantartottnak) 3/1.
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok!

    Nem látom át pontosan, hogy miért egyszer a [1. Budapesti Közlekedési Központ - 0038/0000217-013/2020] másszor a [2. Főpolgármesteri Hivatal, Koordinációs Főosztály, Ügyfélszolgálati
    ...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Járókelő.hu !

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 14193 /2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.11.06.: Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, természetesen nem történ semmi. Így a BKV Zrt. válasza, mi szerint „kitisztíttatták az eldugított vízelvezető rendszert” sajnálatosan nem fedi a valóságot. Kérem szépen, hogy legyenek kedvesek még egyszer, értő figyelemmel e...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000217-013/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00072746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • S Dominik megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Korábbi bejelentésem megoldódott / megoldották, ezt utólag még egyszer köszönöm az itt utazók / a korábban itt esővízben fürdőzők/ az itt tömegesen járó metrópótló buszok és sofőrjeik… nevében. A korábbi bejelentés: [Eldugult folyókák a KÖKI-n | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/563...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! Sajnos nem oldódott meg az ügye, ezért kérem azt újra nyitni és az alábbi üzenetet a BKK részére eljuttatni, köszönöm!

    Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, termé...
  • Kövér Blanka lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0000217-10/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00072746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Balesetveszélyes fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Örs vezér tere M+H (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Oszlopcsonk

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére