Eldugult folyókák a KÖKI-n II.
FRISSÍTÉS 2021.01.11.:
Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!
Köszönöm immár részletesebb válaszukat!
„A BKV Zrt. által üzemeltett területeken az esővíz-elveztő rendszert nagy nyomású géppel kitakarították.” – sajnos ez nem teljes egészében igaz (hacsak nem az 1. peront a BKV Zrt. a 2. peront pedig valaki más üzemelteti)! A tényállás az, hogy a mellékelt képen (ez esetben a BKK Futár alkalmazásból emeltem ki a képet és azon ábrázolom a problémát a még jobb érthetőség kedvéért) 1. peronként jelölt részen a folyókákat szépen kitisztították. Ezt sokadszorra, ismét köszönöm! DE (!!!) a képen 2. számmal jelölt peron (182 / 182A / 184 / 200E / 282E / 284E buszok megállói) folyókájával SEMMI nem történ, az építése óta soha, senki nem takarította ki. Ez a bejelentés a 2. peron folyókájáról szól.
Most mellékelhetnék újra képeket, amit már számtalanszor megtettem, ami mutatja a jelenlegi helyzetet, de maga a tényállás ettől nem változik. Értelemszerűen a bejelentésben és annak hozzászólásaiban számtalan ilyen kép található, ami mind ugyanazt az állapotot mutatja és azt bizonyítja, amit sokszor, gondosan, precízen körbejárva és megfogalmazva próbáltam tisztelt illetékessel megértetni.
Előre is köszönöm, hogy a 2. PERON FOLYÓKÁjának karbantartásáról is úgy intézkednek, ahogyan az megtörtént az 1. peron esetében!
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
________________________
FRISSÍTÉS 2020.12.03.:
Tisztelt Illetékes!
Az [Eldugult folyókák a KÖKI-n https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n – BKK 0038/0000217-007/2020/0038] ügyből (nevezzük a mellékelt képen 1. peronnak – piros szám) dokumentáltan tudjuk, hogy a „folyókák ügye” a BKV Zrt. feladatkörébe tartozik a területen. Az említett ügyben szereplő folyókától mintegy 20 méterre, ugyanazon intermodális központban található másik folyóka (nevezzük a mellékelt képen 2. peronnak – piros szám), ami ennek a bejelentésnek a tárgya, ugyanolyan állapotban van (mocskosan, eldugultan), mint az elmúlt években, semmit nem változott a helyzet!
Nyilvánvalóan tudjuk, hogy korrekt karbantartására, hogy a TMK (= Tervezett Megelőző Karbantartás)-t meg se említsük, a megépítése óta soha nem került sor. Itt érdekes lehet azt is megjegyezni, hogy vajon minek kiépíteni ilyen szintű folyóka rendszert ott, ahol a terület felett teljes fedettség van, tehát ide csapadékvíz nem kerül. Annak, hogy itt nem jelenik meg csapadékvíz, több következménye is van. Egyrészt a csapadék, ha a karbantartás már nem is, általában ilyen helyeken többé-kevésbé segít azon, hogy az ilyen műtárgyak „megtisztuljanak”. Az előbb említettek hiányából másrészt következik az, hogy a műtárgy karbantartását jó alaposan el lehet hanyagolni, amelyet Tisztelt Illetékes meg is tesz.
Ismételten csatolok friss, tegnap készült felvételeket erről a területről. Ha már Tisztelt Illetékes nem óhajtja magától elfogadni a tényállást, akkor legyen kedves ismételten elolvasni a bejelentést. Segítség ehhez a frissen csatolt kép, képek. Ha nem óhajtanak személyesen meggyőződni a jelenségről, akkor kérdezzék meg az alábbi buszjáratok sofőrjeit, ők napjában tucatszor látják ezt: 182, 184, 182A, 282E, 284E, 193E, 200E.
Kérem tisztelt Illetékest, hogy gondoskodjon a karbantartásról!
Megjegyzem hogy az első napon, amikor már utasként használatba lehetett venni a területet (a teljes megnyitás előtt, maikor még bőven folytak munkálatok), nekem a következők peregtek le a szemem előtt, ezekből azóta rövidebb – hosszabb idő eltelte alatt minden, hiánytalanul (!) meg is valósult:
1. Ellopják a taktilis kövek azon darabjait, amelyek a csomópontokat jelölik (láttam annak idején a Bobcat-et, amivel elvitték, le is fényképeztem, de az a kép valószínűleg már nincs meg).
2. Minek festették sárgára a falakat, oszlopokat, ezek rövid időn belül el fognak piszkolódni, mocskosan fogjuk nézni őket éveken keresztül, talán a világ végéig.
3. Az egyébként nagyszerű kerékpártároló mellett kiépített nagy felületű, teljes árnyékban és öntözés nélkül kiépített zöldfelület értelmetlen, abban a formájában, ahogy megépítették. El lesz hanyagolva, minden kipusztul és marad a lehangoló kosztenger évekig a helyén, amit ott kell néznie és tűrnie minden arra járónak.
4. A fentebb említett és részletesen tárgyalt folyókákat soha nem fogják megfelelően karbnatartani, ennek súlyos következményei lesznek.
5. Nem végezték el megfelelően a díszburkolat lerakását, kilopták a beseprő homokot, nem végezték el a bevibrálását (minek is, ha nincs homok…). Ennek súlyos következményei lesznek. Először csak a csikkek és egyéb hulladék fog ízesülni a burkolatba, mint fugázóanyag, később az úttesti részen szépen elvégzi a dolgát az idő, a 4. pont miatt keletkező esővíz tenger és az 5. pontban említett beseprő homok problémája. Ez meg is történt, pontosan ezen forgatókönyv szerint. Azóta nyilván súlyos milliókat költöttek már arra, hogy fel kellett szedni a kivályúsodott burkolatot... És ennek egyenes folyománya az is, hogy a metropótlás alatt újra árokrendszer alakult ki a területen. Aminek a háttere a kivitelezési hiba és a karbantartás hiánya.
6. Egyébként ide lehet sorolni az alábbi bejelentéseket is:
a. [Kanális hiánya a Sibrik Miklós úti felüljáró lábánál 3.0 https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/74701/kanalis-hianya-a-sibrik-miklos-uti-feluljaro-labanal-30 ]
b. [Mocsoklépcső a KÖKI-n - https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/54336/mocsoklepcso-a-koki-n ]
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
________________________
FRISSÍTÉS 2020.12.01.:
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válaszát."
________________________
FRISSÍTÉS 2020.11.06.:
Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, természetesen nem történ semmi. Így a BKV Zrt. válasza, mi szerint „kitisztíttatták az eldugított vízelvezető rendszert” sajnálatosan nem fedi a valóságot. Kérem szépen, hogy legyenek kedvesek még egyszer, értő figyelemmel elolvasni a bejelentést, köszönöm!
________________________
FRISSÍTÉS 2020.11.04.:
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társaság azt válaszolta, hogy kitisztíttatták az eldugított vízelvezető rendszert."
________________________
Tisztelt Illetékes!
Korábbi bejelentésem megoldódott / megoldották, ezt utólag még egyszer köszönöm az itt utazók / a korábban itt esővízben fürdőzők/ az itt tömegesen járó metrópótló buszok és sofőrjeik… nevében.
A korábbi bejelentés: [Eldugult folyókák a KÖKI-n | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n |Ügyszám: 0038/0000217-007/2020/0038]
Sajnos a megoldást csak az egyik folyókára korlátozták. A „másik oldalon” (182 / 184 / … buszok peronja) is meg kellene csinálni ugyanezt a karbantartási munkát. Nyilván úgy gondolták, hogy az a terület fedett, ezért itt erre nincs szükség. Egyrészt lehangolóan igénytelenül néz ki az ottani szennytömeg, másrészt van olyan esőzés, amikor ott is tud állni a víz és akkor jó lenne, ha működne a folyóka (nyilván ezért tervezték ide). Ehhez szintén 9 éve nem sikerült egy alkalommal sem hozzányúlni
Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Hozzászólások
Ismételten fenntartom amit írtam, a probléma létezik. Részletesen, fényképekkel leírva, bizonyítva, csak venni kellene a fáradságot és elolvasni az információkat. Kérem a probléma...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00072746
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük újbóli megkeresését.
A BKV Zrt. illetékes szakterülete ismét azt írta, hogy fenntartja k...
Köszönöm immár részletesebb válaszukat!
„A BKV Zrt. által üzemeltett területeken az esővíz-elveztő rendszert nagy nyomású géppel kitakarították.” – sajnos ez nem teljes...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00072746
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság az alábbiakat válaszol...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00072746
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A
társaság fenntartja előző válas...
Nem látom át pontosan, hogy miért egyszer a [1. Budapesti Közlekedési Központ - 0038/0000217-013/2020] másszor a [2. Főpolgármesteri Hivatal, Koordinációs Főosztály, Ügyfélszolgálati...
Tisztelt Járókelő.hu !
Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP- 14193 /2020-as érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00072746
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet ismét eljuttattunk a BKV Zrt.-nek. A társaság fenntartja előző válas...
Tisztelt illetékes! Sejtetettem, de ma le is ellenőriztem, termé...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00072746
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, melyet eljuttattunk a probléma megoldásában illetékes BKV Zrt.-nek. A társas...