Megoldott

Kidőlt kerítés zavarja a járdán a gyalogos forgalmat

FRISSÍTÉS 2020.12.18.:

A korábbi bejelentéssel kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy sor került a kerítés javítására, azonban a minősége erősen kérdéses számomra. Szerintem semmit nem ér az elvégzett munka, de nem vagyok szakember, csak egy laikus járókelő.
Csatolok néhány fényképet az elvégzett munkáról. Szomorú....
(Képek a kommentben.)

-----

FRISSÍTÉS 2020.09.15.:

Budapest Közút válasza:

"Tájékoztatjuk, hogy a "Budapesti 4-es számú metróvonal I. szakasz - kapcsolódó beruházások - kelenföldi felszíni rendezés: Őrmezőn, a Péterhegyi úti autóbusz végállomás mellett megvalósuló P+R létesítmény " tárgyú kivitelezés garanciális kötelezettsége miatt felvettük a kapcsolatot a kivitelezővel . A javítás elvégzését 2020.10.30-i határidővel vállalta a P+R parkolót építő kivitelező."

-----

A XI. kerületben a 4 metró Kelenföldi végállomásánál található P+R parkolóknak a Zelk Zoltán utca felől a parkoló kerítése már hónapok/évek óta félig ki van dőlve, és akadályozza a járdán a gyalogos közlekedést és balesetveszélyes. A kerítés mellett 2 ember már nem fér el, illetve esőben esernyővel nem lehet itt közlekedni anélkül, hogy a gyalogosnak ne kelljen lelépnie az úttestre. Illetve ha valaki neki dől a kerítésnek félő, hogy az befelé fog tovább dőlni az ott parkoló autókra. Nagyon jó, hogy uniós pályázatból elkészültek ezek a parkolók, de nem fordítanak figyelmet a hibák kijavítására. Köszönettel

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Péterhegyi út (Menyecske utca)

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Lugosi Mária!
    Tisztelt Bardócz Csaba!
    Tisztelt Járókelő Budapest!

    A korábbi bejelentésével kapcsolatosan tájékoztatjuk, hogy a kerítés javítása megtörtént. Az Ön által jelzett időpontban a k
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020. 09. 07. Budapesti Közlekedési Központ válasza: Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes Budapest Közút Zrt.-nek. A bejelentésre ők válaszolnak. _______ A XI. kerületben a 4 metró Kelenföldi végállomásánál található P+R parkolóknak a Zelk Zoltá...

  • Járókelő Ügykezelő megváltoztatta a bejelentés nevét "kidőlt kerítés zavarja a járdán a gyalogos forgalmat"-ról "Kidőlt kerítés zavarja a járdán a gyalogos forgalmat"-ra.

  • Lugosi Mária hozzászólt a bejelentéshez.

    A korábbi bejelentéssel kapcsolatban azt tapasztaltam, hogy sor került a kerítés javítására, azonban a minősége erősen kérdéses számomra. Szerintem semmit nem ér az elvégzett munka, de nem vagyok sza...
  • Lugosi Mária visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt JÁRÓKELŐ-BUDAPEST Bardócz Csaba!

    Köszönjük észrevételüket az Őrmező P1 P+R parkolóban található megdőlt kerítéssel illetően.

    Tájékoztatjuk, hogy a "Budapesti 4-es számú metróvonal I. szaka
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A XI. kerületben a 4 metró Kelenföldi végállomásánál található P+R parkolóknak a Zelk Zoltán utca felől a parkoló kerítése már hónapok/évek óta félig ki van dőlve, és akadályozza a járdán a gyalogos közlekedést és balesetveszélyes. A kerítés mellett 2 ember már nem fér el, illetve esőben esernyővel nem lehe...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0021165-001/2020

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00069613

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk a probléma megoldásában illetékes Budapest Közút Zrt...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelő elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lugosi Mária bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére