Szinte járhatatlan újonnan elkészült kerékpárút
FRISSÍTÉS 2020.07.21.:
Magyar Közút válasza:
A korábban megadott válaszainkat megerősítve tájékoztatjuk, hogy mivel a híd kerékpárúti részének műszaki átvétele még nem történt meg, ezért a híd megfelelőségéről, a tapasztalt probléma korrigálásáról csak a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. jogosult nyilatkozni. A bejelentés kapcsán szakembereink is jelezték a megkeresésben szereplő észrevételeket a NIF Zrt. felé.
------------------------
FRISSÍTÉS - 2020.07.16.
"Az érintett szakaszon a beton hullámossága a szegély konstrukciós sajátossága." Ez pontosan azt jelenti, hogy NEM megfelelő technológiával készült! Gyalogjárdának valóban elfogadható, azonban itt gördülő közlekedés történik/történne. "A hiba mértéke szakértőink véleménye szerint nem káros mértékű." Szemrevételezés alapján ez igaz, azonban egy utat a RENDELTETÉSÉNEK megfelelően kell tesztelni, a rajta való haladáskor a kerékpáron a lánc folyamatosan a vázhoz ütődik, a csomagtartóról lerázódnak a dolgok és kirázza a lelket minden áthaladóból! Ez az állapot csak tovább fog romlani, amint egyre több segédmotor halad át rajta. A probléma egyáltalán nem megoldhatatlan, mert ugyanezen a szakaszon az átépítés előtt is volt használható út, és pl. az újonnan épített Megyeri hídon is van... Az alkalmazott technológia és az ez alapján beépített csekély vastagságú - és már az átadás előtt eldeformálódott - acél lemez nem kerékpárútra való!
----------
Az M0-ás autópálya déli szektorán a Duna felett átvezető Deák Ferenc hídon az új kerékpárút annyira hullámosan készült el, hogy az áthaladás során a rázkódás roppant kellemetlen (a társaságban lévő lányoknak a "női adottságok" miatt pedig szinte elviselhetetlen volt, közülük többen inkább leszálltak). Ez az egyenetlenség látványra egyáltalán nem feltűnő, szép új út benyomását kelti, de használati szempontból borzalmas. Biztosan van mód rá, hogy az útpálya még a kivitelező levonulása előtt kiegyenlítésre kerüljön.
Videó: https://youtu.be/b_jF3oVN6Rw
Hozzászólások
https://jarokelo.hu/86100
https://jarokelo.hu/63764
Megkeresésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
A NIF Zrt. beruházásban zajló projekt célja az M0 autóút déli szektorának fejlesztése (I.ütem, Deák Ferenc mederhíd fels...
A korábban megadott válaszainkat megerősítve tájékoztatjuk, hogy mivel a híd kerékpárúti részének műszaki átvétele még nem történt meg, ezért a híd megfelelőség...
Az érintett szakaszon a beton hullámossága a szegély konstrukciós sajátossága. Az acél kiemelt szegély alsó bordái között a lemez a hő hatására deformálódhat. A...
Elnézést kérünk a késedelmes válaszért, de a Deák Ferenc híd a Magyar Közút Zrt. kezelésében és üzemeltetésében van.
Kérjük szíveskedjenek részükre továbbítani a bejelentést.
Üdvö...
Elnézést kérünk a késedelmes válaszért, de a Deák Ferenc híd a Magyar Közút Zrt. kezelésében és üzemeltetésében van.
Kérjük szíveskedjenek részükre továbbítani a bejelentést.
Üdvö...
már május elején beírtam ide ezt a problémát, az illetékesek nem nagyon mozgolódnak a válasszal...
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/63764/hullamos-burkolat-a-felujitott-m0-deak-ferenc-hidon