Tömeges gyalogos kontra kerékpárosok
1; A probléma leírása:
Az egész járda szakasz érintett a pályaudvar hosszában. Ott van egy megálló és amikor ott leszállunk, akkor az aluljáróig megyünk a kis oszlopokkal leválasztott sáv mellett, de a lejárónál át kell haladnunk a kerékpár sávon, hogy a lépcsőhöz jussunk. De a megállónál is át kell esetleg menni egy lépcsőnél, ha be akarunk ott menni a pályaudvarra mondjuk bérletet venni. Szóval mindenképpen át kell mennünk a kerékpáros infrán."
Feltételezem érintett a BKV buszmegálló is, aminek a megállója jelenleg a Szent László kórháznál (Albert Flórián útonvan)
2, Megoldás: Carl Lutz rakpart tematikájú járda kialakítása. A budai rakpart szerű vegyes rendszer itt is megbukni látszik. A népligeti bringa infrát az úttest felé kell eltolni, amitől még használható maradna, de lenne hely egy zöld sávnak!! Fák bokrok ültetésével. (Akár a volános zöld sáv kurtításával is a telken belül!!!
Én kerékpárost még nem hallottam panaszkodni a XIII. kerületi infra miatt. Ami panasz volt az a pollerek tetejéről eltávolított záró kupakok, de kiosztás ügyileg nem.
3, Az átalakítás mielőbbi megtárgyalása azért lenne jó, mert ősszel kezdődik a 3M középső szakaszának felújítása. Ergo addig lenne lehetőség rendezni ezt a "katyvaszos"- kellemetlenkedéseket okozó kialakítást.
Tudom, ha nem jön be busz és nem száll le nyolcvan ember, akkor nincs probléma. De az ott egy forgalmas buszpályaudvar.
Nincs arra akkora kerékpáros forgalom. Nem a kerékpárosok száma a döntő. Elég napi szinten két három marha kerékpáros, hogy tömegek mindennapjait keserítse meg egoista hozzá állásával.
Végső soron célunk a kerékpározást megkedveltetni és nem a közlekedők egymásnak ugrasztása.
Hozzászólások
A kért parkolásgátló oszlopok létesítésére vonatkozó terv elkészült, jelenleg a kivitelezés előkészítése zajlik.
Kivitelező részlegünk túlterheltsége miatt a megvalósulásig szíve...