Megoldatlan

Bár tudnám hova megyek... 3.0

Bejelentő kérése:
" Itt „HIÁNYZÓ táblaelemek” pótlásáról beszélünk."

--------------------------------------------
Tisztelt Illetékes!

Megnyitom a 3. felvonást, nehogy feledésbe merüljön az ügy! Ugyan az előző bejelentésem [Bár tudnám hova megyek... 2.0 / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42014/bar-tudnam-hova-megyek-20 --- Bár tudnám hova megyek... / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek] 1 éves határideje lejárt, ezen időn belül nem sikerült megoldani az ügyet, de [Budapest, 2019. december 13. / JAROKELO-BUDAPEST-00042014 / Ügyszám: 0038/0005336-004/2019] rendkívül bíztató válaszuk alapján számítok rá, hogy az ott említett tervezési fázis (…az 1-es villamos újbudai aluljáróiba és átjáróihoz a tájékoztató táblák már a tervezés szakaszában vannak….) már lezárult és az ígéretükhöz híven „Az 1-es villamos újbudai aluljáróiból és átjáróiból hiányzó információs táblák kiviteli tervei jövőre elkészülhetnek, pótlásuk az év második felében várható.”. Azért nyitom ezt az ügyet, nehogy feledésbe merüljön ez az immár 5 éve folyamatban lévő ügy.

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

+++++++
Tisztelt Illetékes!

Az 1-es villamos Infopark, illetve Budafoki út / Dombóvári út megállójában a felvonókhoz vezető aluljárókra nem került kihelyezésre az építéskor semmilyen jelzés. Valószínűleg nem sikerült a 40.948 milliárd forintból az 1-1 táblára való összeget allokálniuk. Kérem, hogy a táblák pótlásáról intézkedni szíveskedjenek!

Ezen ügyben a BKK Zrt. 2015. október 28. óta ígérget, de nem történik semmilyen érdemleges változás. Az eddigi be nem teljesített ígéretek emlékeztető képpen az alábbi linken megtekinthetőek, az első ígéretet alább bemásoltam:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek

Javaslat: esetleg a 2 tábla költségét megpróbálhatnák az IKOP-3.1.0-15-2016-00007 (1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig) kiemelt közlekedésfejlesztési beruházásra elszámolni, hátha most beleférne a 8.656.163.879 Ft-ba ennek a problémának a megoldása.

++++++
BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

2015. október 29. 15:04

Tisztelt Cím!

Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Az aluljárók tájékoztató rendszerének jelenlegi budapesti metódusa – a rendelkezésre álló nemzetközi gyakorlat ismerete alapján – a világ legjobbjai között szerepel. A közösségi közlekedésben részt vevők szinte egyhangú, egyértelműen pozitív visszajelzése azt mutatja, hogy társaságunk jó munkát végzett ezen a területen is. Csaknem az összes, a BKK Zrt. kezelésében lévő aluljáró táblatervei és -térképei elkészültek. A kivitelezést előre meghatározott ütem szerint végezzük. Mivel évente csak adott mennyiségű táblát tudunk gyártatni és kihelyezni, ez nem feltétlenül igazodik egyéb munkálatokhoz.

A levelében említett aluljárók tájékoztató rendszere várhatóan 2016-ban készül el.

Köszönjük a bejelentést.

Budapest, 2015. október 28.

Üdvözlettel:

Várkonyi Ágnes
Levelezési szakterületi vezető
BKK Zrt.
++++++

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Infopark

Hozzászólások

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A BKK Zrt. szakterülete további türelmünket kéri
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012199-007/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00063401

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete további türelmét kéri. Kapacitásukhoz mért
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Az 1 év letelt megint sajnos. Ez már nevetséges
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Megnyitom a 3. felvonást, nehogy feledésbe merüljön az ügy! Ugyan az előző bejelentésem [Bár tudnám hova megyek... 2.0 / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42014/bar-tudnam-hova-megyek-20 --- Bár tudnám hova megyek... / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek] 1 éves ha...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Ajja, megint évforduló van :-)

    dr. Számadó Tamás főjegyző Úr válaszát és intézkedését köszönöm! Reméljük az utasítás foganatosítása is megtörténik.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    Köszönettel vettük megkeresésüket a honlapjukon megjelent 63401 számú,
    „Bár tudnám hova megyek... 3.0" tárgyú panasszal kapcsolatban, melyre az
    alábbi tájékoztatást adjuk:

    A
    ...
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Illetékes!

    Köszönöm válaszukat! Segítségéként emlékeztetem a Tisztelt illetékest, hogy itt NEM erről van szó: „Új, potenciálisan szóba jöhető aluljárók táblaigényének felmérését ezt követően
    ...
  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012199-004/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00063401

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterületének lehetőségei jelenleg azt teszik lehetővé, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő Patrik! Igen, az. A 79330 ügy bejelentője nyilván szintén úgy, mint sokan mások nem tudják, hogy hova vezet a "kivilágított alagút". Ha az illetékes méltóztatnak kihelyezni ide egy táb...
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok! A megszokottaknak megfelelően 2015. június 21. óta nem történt semmi, ezért kérem a lejárati időig nyitva hagyni a bejelentést, köszönöm!
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok!

    Ma tudtam megnézni, „természetesen” semmi nem változott, kérem az ügyet a lejárati idejéig „Megoldásra vár” státuszra állítani. A BKK Ügyfélszolgálat 2020. május 15. kelt levele szeri...
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0012199-001/2020
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00063401

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy a problémát nem felejtették el ők sem,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    ""pótlásuk az év második felében várható" – ezek szerint mg jóóóóóóóó darabig várhatsz... :( "Az eltelt 5 éve mellett az már csak egy röpke pillanat lesz (reméljük)...
  • gusztos györgyi hozzászólt a bejelentéshez.

    "pótlásuk az év második felében várható" – ezek szerint mg jóóóóóóóó darabig várhatsz... :(
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kitartásod elismerést érdemel. :)
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére