Bár tudnám hova megyek... 3.0
Bejelentő kérése:
" Itt „HIÁNYZÓ táblaelemek” pótlásáról beszélünk."
--------------------------------------------
Tisztelt Illetékes!
Megnyitom a 3. felvonást, nehogy feledésbe merüljön az ügy! Ugyan az előző bejelentésem [Bár tudnám hova megyek... 2.0 / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/42014/bar-tudnam-hova-megyek-20 --- Bár tudnám hova megyek... / https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek] 1 éves határideje lejárt, ezen időn belül nem sikerült megoldani az ügyet, de [Budapest, 2019. december 13. / JAROKELO-BUDAPEST-00042014 / Ügyszám: 0038/0005336-004/2019] rendkívül bíztató válaszuk alapján számítok rá, hogy az ott említett tervezési fázis (…az 1-es villamos újbudai aluljáróiba és átjáróihoz a tájékoztató táblák már a tervezés szakaszában vannak….) már lezárult és az ígéretükhöz híven „Az 1-es villamos újbudai aluljáróiból és átjáróiból hiányzó információs táblák kiviteli tervei jövőre elkészülhetnek, pótlásuk az év második felében várható.”. Azért nyitom ezt az ügyet, nehogy feledésbe merüljön ez az immár 5 éve folyamatban lévő ügy.
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
+++++++
Tisztelt Illetékes!
Az 1-es villamos Infopark, illetve Budafoki út / Dombóvári út megállójában a felvonókhoz vezető aluljárókra nem került kihelyezésre az építéskor semmilyen jelzés. Valószínűleg nem sikerült a 40.948 milliárd forintból az 1-1 táblára való összeget allokálniuk. Kérem, hogy a táblák pótlásáról intézkedni szíveskedjenek!
Ezen ügyben a BKK Zrt. 2015. október 28. óta ígérget, de nem történik semmilyen érdemleges változás. Az eddigi be nem teljesített ígéretek emlékeztető képpen az alábbi linken megtekinthetőek, az első ígéretet alább bemásoltam:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/6029/bar-tudnam-hova-megyek
Javaslat: esetleg a 2 tábla költségét megpróbálhatnák az IKOP-3.1.0-15-2016-00007 (1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig) kiemelt közlekedésfejlesztési beruházásra elszámolni, hátha most beleférne a 8.656.163.879 Ft-ba ennek a problémának a megoldása.
++++++
BKK Ügyfélszolgálat válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
2015. október 29. 15:04
Tisztelt Cím!
Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (6029)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:
Az aluljárók tájékoztató rendszerének jelenlegi budapesti metódusa – a rendelkezésre álló nemzetközi gyakorlat ismerete alapján – a világ legjobbjai között szerepel. A közösségi közlekedésben részt vevők szinte egyhangú, egyértelműen pozitív visszajelzése azt mutatja, hogy társaságunk jó munkát végzett ezen a területen is. Csaknem az összes, a BKK Zrt. kezelésében lévő aluljáró táblatervei és -térképei elkészültek. A kivitelezést előre meghatározott ütem szerint végezzük. Mivel évente csak adott mennyiségű táblát tudunk gyártatni és kihelyezni, ez nem feltétlenül igazodik egyéb munkálatokhoz.
A levelében említett aluljárók tájékoztató rendszere várhatóan 2016-ban készül el.
Köszönjük a bejelentést.
Budapest, 2015. október 28.
Üdvözlettel:
Várkonyi Ágnes
Levelezési szakterületi vezető
BKK Zrt.
++++++
Tisztelettel:
Szelényi Dániel
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00063401
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük ismételt megkeresését. A BKK Zrt. szakterülete további türelmét kéri. Kapacitásukhoz mért...
dr. Számadó Tamás főjegyző Úr válaszát és intézkedését köszönöm! Reméljük az utasítás foganatosítása is megtörténik.
Köszönettel vettük megkeresésüket a honlapjukon megjelent 63401 számú,
„Bár tudnám hova megyek... 3.0" tárgyú panasszal kapcsolatban, melyre az
alábbi tájékoztatást adjuk:
A...
Köszönöm válaszukat! Segítségéként emlékeztetem a Tisztelt illetékest, hogy itt NEM erről van szó: „Új, potenciálisan szóba jöhető aluljárók táblaigényének felmérését ezt követően...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00063401
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. A BKK Zrt. szakterületének lehetőségei jelenleg azt teszik lehetővé, hogy a...
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/79330/semmibe-vezeto-aluljaro
Ma tudtam megnézni, „természetesen” semmi nem változott, kérem az ügyet a lejárati idejéig „Megoldásra vár” státuszra állítani. A BKK Ügyfélszolgálat 2020. május 15. kelt levele szeri...
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00063401
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését. Szakterületünk azt válaszolta, hogy a problémát nem felejtették el ők sem,...