Megoldott

Szemét, kosz, mocsok a Kelenföldi pályaudvaron

FRISSÍTÉS 2020.02.10.:

A MÁV válasza:
"Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!
Kérem, hogy az alábbi bejelentésben látható felvételek alapján, szíveskedjenek válaszolni a jelzett területek üzemeltetési illetékeséről. Eddigi információink szerint, az aluljáró, a mozgólépcső és az üvegplafonok a BKK területei. Az első képen látható kuka és peron, a MÁV területe. (a további képek megtekintéséhez, meg kell nyitni a bejelentést, a „Megnézem a bejelentést” gombbal)
A további félreértések és téves címzések elkerülése érdekében kérem, hogy szíveskedjenek megerősíteni, vagy cáfolni a fenti információkat.
Segítő együttműködésüket köszönöm."

-----

FRISSÍTÉS 2020.02.08.:

Tisztelt Péter Csaba!
A vasúti peron MÁV terület.

-----

FRISSÍTÉS 2020.02.07.

A MÁV válasza:
"Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység és a BKK részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett területek egy túlnyomóan a BKK üzemeltetésében van."

-----

A Kelenföldi pályaudvar nagyon igénytelen. Minden tiszta szemét. A mozgólépcsőnél a falra van hányva. Az üvegfelület össze van szarva és hányva.
AZONNALI TAKARÍTÁST KÉRÜNK, KÖSZÖNÖM!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Budapest Kelenföld

Hozzászólások

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Én tegnap már a régi aluljárót használtam, mert az sokkal "tisztább" és csendesebb most, mint az új aluljáró. Sosem gondoltam volna, hogy erre fogok vetemedni, azt a régi aluljárót mindig is gusztusta...
  • Dzsabba Dzsenifer hozzászólt a bejelentéshez.

    Üdvözlöm, a probléma ismét fennáll. Kérem azonnali intézkedésüket, járványhelyzet van, nem lehet ilyen koszban, mocsokban naponta közlekedni, köszönöm!
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0041858-002/2019
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055829

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. Ígéretünkhöz híven több társasággal is egyeztettünk a megoldás érdekében.
    ...
  • Dzsabba Dzsenifer visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0041858/2019

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00055829

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését! Tájékoztatjuk, hogy a bejelentéssel kapcsolatos vizsgálat a különböző társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Mai fotók.
  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    A "D" kijáratnál a mozgólépcsők hetek óta nem működnek. Mocskosak, tele vannak szeméttel.
    Videó: https://youtu.be/VRZnuZBaPjw
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés nevét "Szemét, kosz, mocsok, hányás és szar mindenhol a Kelenföldi pályaudvaron"-ról "Szemét, kosz, mocsok a Kelenföldi pályaudvaron"-ra.

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.02.08.: Tisztelt Péter Csaba! A vasúti peron MÁV terület. ----- FRISSÍTÉS 2020.02.07. A MÁV válasza: "Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység és a BKK részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett területek...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt BKK Ügyfélszolgálat!

    Kérem, hogy az alábbi bejelentésben látható felvételek alapján, szíveskedjenek válaszolni a jelzett területek üzemeltetési illetékeséről. Eddigi információink szerint, a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2020.02.08: Tisztelt Péter Csaba! A vasúti peron MÁV terület. --- Frissítés: 2020.02.07. MÁV válasza: "Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység és a BKK részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett területek egy t...

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés: 2020.02.07. MÁV válasza: "Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység és a BKK részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett területek egy túlnyomóan a BKK üzemeltetésében van." -------------- A Kelenföldi ...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "MÁV Zrt."-ra.

  • Szász László hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Péter Csaba!
    A vasúti peron MÁV terület.
  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "A Kelenföldi pályaudvar nagyon igénytelen. Minden tiszta szemét. A mozgólépcsőnél a falra van hányva. Az üvegfelület össze van szarva és hányva. AZONNALI TAKARÍTÁST KÉRÜNK, KÖSZÖNÖM!"-ról "Frissítés: 2020.02.07. MÁV válasza: "Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egys...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV Zrt."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • MÁV Zrt. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönjük a tárgyi bejelentést, amelyet továbbítottunk az érintett szervezeti egység és a BKK részére, a szükséges intézkedések megtétele céljából. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett te
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Németh Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Undorító az egész aluljáró. Galamb- és emberi ürülék és vizelet, hányás, szemét, a mozgólépcsők, liftek nem működnek, vagy nyikorognak, cigarettafüst a levegőben. Mikor adták át? 6 éve?
  • Járókelő Adminverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Elnézést kérünk, a MÁV-HÉV rögtön a MÁV alatt van a listán, így mehetett félre.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV Zrt.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ról "MÁV Zrt."-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés nevét "SZEMÉT, KOSZ, MOCSOK, HÁNYÁS ÉS SZAR MINDENHOL A KELENFÖLDI PÁLYAUDVARON"-ról "Szemét, kosz, mocsok, hányás és szar mindenhol a Kelenföldi pályaudvaron"-ra.

  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Az előző mondat végére kérdőjelet akartam, tenni. Ja igen, és akkor a MÁV az illetékes? így.
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ja igen, és akkor a MÁV az illetékes.
  • Karikás András hozzászólt a bejelentéshez.

    Sorry, de Kelenföldön hányas HÉV jár? :)
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: MÁV-HÉV Zrt. (BKK)

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XI. kerület Újbuda Önkormányzata"-ról "MÁV-HÉV Zrt. (BKK)"-ra.

  • Dzsabba Dzsenifer hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma is minden koszos volt, madàrszar díszíti a korlátot és a talajt, valamit az üvegfelület továbbra is szaros.
  • Dzsabba Dzsenifer bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Erdei csótányok az M4 metrón

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Szent Gellért tér - Műegyetem M (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kidőlni akaró szemetes

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sweidan Omar
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére