Lezárt kerékpárút
Épül egy villamosmegálló az Erzsébet hídnál. A hatos számú Eurovelo nemzetközi kerékpárutat ezért se szó, se beszéd lezárták. Buda legforgalmasabb kerékpáros útvonalát. Ami egyébként gyalog-és kerékpárút. Ahol többezer kerékpáros teker nap mint nap. Mindez senkit sem érdekel, úgy tűnik. Május 13-án mondjuk épp normálisan lehetett átmenni a munkaterületen, pár nappal ezelőtt csak valami murvás hely akadt itt a kerékpárosoknak. A tábla a tolást ajánlja, de az autósok sem tolják a járművüket itt és a buszt sem tolják az utasok. Akkor miért kéne nekünk a bringával szerencsétlenkedni? Miért mindig a bringások kapnak ilyen sarcot? Miért mindig a kerékpárútból lesz munkaterület? Persze most itt a közúton is elég nagy bomba robbant, mintha mi sem lenne természetesebb, pár napja egy elég széles és hosszú szakaszon fel volt marva az aszfaltréteg, tehát gépjárművel sem egy leányálom itt közlekedni most. Nem hinném mondjuk, hogy mindent egyszerre kéne szétrobbantani, de nem értek hozzá.
A Lánchíd felől érkezvén minderről és az alternatív útvonalról nem láttam tájékoztatást, ezért legyenek szívesek elmenni a ...a helyszínre és azt pótolni. Az útvonal pedig a Döbrentei tér-Szarvas tér-Krisztina körút-Döbrentei tér-Szent Gellért rakpart. A Szabadság hídnál legyenek szívesek kitenni táblát a kerékpárút megszűnéséről, hogy ne "essenek be" a bringások a munkaterületre.
Hozzászólások
https://youtu.be/SjkgQYIfbis
"Gondoltam megnézem már milyen is ez az EuroVelo 6 újabb gyöngyszeme. Kiválóan a...
Előző válaszunk óta a forgalmirend-módosítás elkészült, a végleges állapottal az utcán találkozhatnak ügyfeleink.
Türelmét köszönjük, kérjük válaszunk elfogadását.
Budapest, 2015....
"Tisztelt Bejelentő!
A Rudas fürdő előtti villamos-megállóhely építéséhez kapcsolódóan a Szent Gellért rakparti kerékpárút is átépül...
Tökéletesen szar az egé...
A villanyoszl...
A háttérben a kiszélesített szakasz, ami nagyjából 5 méter hosszan tart. Persze nem ott szélesítették ki, ahol kellett volna.
Sikerült még egy parkolójegy-automatával megspékelni a helyet.
de mindegy, ezt inkább ne vitassuk meg itt, mert az eredeti kérdéshez már ne...
rakpart-lefedés: ok, ez valóban jogos ellenérv, mármint hogy nagyon drága lenne. A Duna keresztmetszetének cs...
a rakpartlefedős ötletről már sokan, sok helyen kifejtették, hogy zseniális, csak épp árvízvédelmi szempontból vállalhatatlan (tovább csökkentené a Duna keresztmetszetét a legszű...
„miert oruljek annak, h felvezetnek a hid jardajara” – itt nem a gyalog-kerékpárútra gondoltam, hanem arra a nonszenszre, amit az I. kerület volt képes nyilatkozni:
– – – „A jel...
Egy kis Szent-Gellért rakpart-történelem:
2011. július 28. és szeptember 30. között felújították a villamos-és k...
Felvetődött kérdése megválaszolása előtt, engedje meg, hogy felvázoljam a beruházás műszaki tartalmát:
A kiépítendő villamos megálló a Budai Fonódó Villamoshálózat miatt kerül megépít...
http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/5237/rudas-furdo-villamosmegallo-epitese
http://jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/2076/csapnivalo-bicikliut-a-budai-rakparton-ii
http://www.jaro...
https://www.facebook.com/MagyarKerekparosklub/posts/10152962337709037?ref=notif¬if_t=notify_me