Könyves - Üllői sarok minősíthetelen felbontása
Frissítés 2019. augusztus 1.
Nem mondanám, hogy megoldódott, mert továbbra is szűk, az aluljáróhoz kb 2 ember széles területen lehet átkelni, a kerékpárút folytatása, az aluljáró mellett kb 1 kerékpárnyi széles, itt kellene átkelni napi több száz kerékpárosnak és több ezer embernek. Csak, hogy lássuk, hol kellene elférni. A kordon és az aluljáró közötti egy bringakormány széles helyen. És a valóságban a kiterjedt közművek korántsem olyan kiterjedtek, csak lusták átpakolni a rossz helyre kitermelt földet, mert a földkupacok alatt nincs felbontva.
-----------------------------
Frissítés 2019. július 23.
A fotókon látható deszkák széleit ferdén lefűrészelték, így egyfajta rámpa alakult ki mindkét végükön, és az átkelő közepén parkoló autóval az elmúlt pár napban nem találkoztam. Köszönjük szépen!
A leírtakból a többi dolog még mindig fennáll.
-----------------------------
Frissítés 2019.07.18.:
Minőségi megoldások:
https://www.youtube.com/watch?v=iYNFQACPbqE
https://www.youtube.com/watch?v=5bDmldk3-M4
-----------------------------
Frissítés 2019.07.17.:
Azóta az átjárható rész még szűkebb lett, ráadásul a meghagyott területet is munkaterületként használják az építők, vagy épp parkolásra.
A terület hetente változik, minden nap keresni kell az éppen használhatóan hagyott útvonalat, egyfajta beépített labirintus ez a napi közlekedésben.
Az egyébként is szűk átjárható területeken pedig murvával, vagy homokkal töltik ki a munkagödröket az átjárást biztosítandó. Kérhetnénk legalább, hogy a közúti szakaszokhoz hasonlóan ideiglenes aszfalt takarást kapjanak az elbontott részek?
Továbbá megkönnyítené a labirintuson történő áthaladást egy up-to-date állapotban tartott jel sor, ami mutatja, hogy gyalog illetőleg kerékpárral épp melyik irányban kell a kerítések kikerülését megpróbálni.
Még továbbá jó lenne a fémlapokat és a deszkapallókat olyan szegélyképzésű elemekkel helyettesíteni, amin fel lehet gurítani egy kerékpárt a felni sérülésének veszélye nélkül. (És ezek a megoldások nem csak itt lennének szükségesek, hanem végre valamennyi burkolat bontással járó munkánál!)
----
Tisztelt Illetékesek!
A Népligetnél, Könyves- Üllői sarkán lévő kerékpárúton útfelbontással járó építkezés folyik. Felháborító, hogy a kivitelező a képen látható módon gondolja biztosítani a napi több száz vagy ezer kerékpár áthaladását és akkor még a gyalogosokról nem is szóltam, akik szintén a kerékpárutat veszik igénybe, hogy a szemközti VOLÁN pályaudvarra eljussanak. Hiába teszi ki a "csak tolva" táblát a kivitelező, egyszerűen szűk a hely. Arról nem is beszélve, hogy szinte mindig ilyen megoldásokat alkalmaznak, ahelyett, hogy a törvényileg előírt módon a közlekedés ÖSSZES résztvevőjének megfelelő módon biztosítanák a közlekedést.
Kérem, hogy oldják meg ezt a problémát!
Hozzászólások
Az állomás felújítását megelőzően több közmű felújítása, átépítése is szükséges, amelyet több ütemben kell megvalósítani. A kivitelező jóváhagyott forgalomtechnikai tervekkel rend...
A Népliget M metróállomás környezetében az állomás-felújítás 2019. május 9-én kezdődött meg. Az állomás felújítását megelőzően több közmű felújítása, átépítése is szükséges, amely...
A le...
https://www.youtube.com/watch?v=iYNFQACPbqE
A terület hetente változik, minden nap keresni kell az éppen ha...
A Könyves Kálmán körút – Üllői út csomópontban, a Népliget sarkában az M3 metróvonal rekonstrukciójához kapcsolódó közműmunkálatok zajlanak, amelyek az akadálymentesítést szolgáló...