Megoldatlan

Repedt, lukas

Lyukas és repedezett a fedlap a sarkon.

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Bajcsy-Zsilinszky út 23

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A VI. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 23. előtt, a lyukas fedlap cseréjét, javítását Társaságunk megrendelte.

    A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szász László elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Szász László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő(k)!

    A beton járdalap nem az Invitech ICT Services tulajdonában áll.

    Üdvözlettel:

    Sötét Mátyás
    IT Helpdesk

    Invitech ICT Services Kft.
    +36 80 88 00 88
    help@invitech.hu
    www.invitec
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Nagy István - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!

    A megszakító létesítmény nem az Invitech tulajdona.

    Nagy István
    Invitech ICT Service Kft.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Invitech"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyintéző!

    Területi kollégánk jelzése alapján a szóban forgó fedlap nem a Digi-é.

    Tisztelettel:

    ---------------------------
    */Szovák Attila/*
    Ügyfélkapcsolati ügyintéző
    Customer Service
    --
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyintéző!

    Köszönjük a bejelentését.

    A bejelentést  továbbítottuk az illetékes kollégáink felé.
    Intézkedésükig szíves türelmét kérem.

    Köszönjük együttműködését!

    Tisztelettel:

    -----------
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérem újra küldeni!
  • Bertalan Balázs elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Bertalan Balázs megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom fedlap.
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére