Kitáblázatlanság
FRISSÍTÉS 2019.05.10.:
A válasz teljes mértékben elfogadhatatlan.
Nem lehet komolyan venni, hogy
"Megemlítjük azonban, hogy az útszakaszon a kerékpáros forgalom nem jelentős", hiszen a forgalom jelentős mértékének igazolásaként mellékeltem egy hőtérképet. Erre csak annyit írni, hogy ott nem jelentős a forgalom, az csak hiteltelenné teszi a válaszolót.
, a belváros felé haladva nincs is kiépítve kerékpáros infrastruktúra... ...Kerékpáros forgalom inkább a Duna felé, a Római parton jellemző, mert az kisebb forgalmú és jobban kerékpározható"
Elárulom: A Római parton sincs kiépítve semmilyen kerékpáros infrastruktúra. A Római part jelentős része nem szilárd burkolatú, a helyenként közvetlen a kerépárútnak nevezett aszfalcsík mellett van játszótér. Van olyan szakasz, amelyik úgy lett felújítva, hogy egy az út mélyebben van, mint a kétoldali füves terület, tehát nincs menekülőút. Nagy valószínűséggel szándékosan úgy lett kialakítva az új építésű lakópark előtt ez a terület, hogy veszélyes legyen a kerékpárosokra, ezért ne akarjanak erre haladni. A Római azon részén, ahol elvben lehetne kerékpárral haladni, ott a tavasztól őszig tartó időintervallumban a gyalogos miatt veszélyes a kerékpározás. Térképen jól mutat, el lehet mondani, de gyakorlatban csak télen lehet közlekedésre használni, s akkor is csak mountainbike-kal. Gyanítom, hogy a Római part inkább cél, mint átutazásu útvonal. A Királyok útján nagyobb a kerékpáros forgalom, mint a parton, de a Szentendre úton is jelentős.
De azt hiszem teljesen felesleges olyannak vitatkozni, aki szerint nem kell a témával foglalkozni, hiszen nem jeletős ott a kerékpáráros forgalom, miközben nagyságrendileg annyian használják ezt az útvonalat, mint a kb. 20 éve létező kerékpársávot a Göncöl utcában.
-----------------------------------------------------------------
Az aquimcumi HÉV állomás felújítása óta a kerékpáros forgalom a megjelölt részen szét van választva a megállótól. A kerékpárosok számára tiltótábla is van.
Viszont a "kerékpárút" nagyon keskeny, valószłtűleg a lámpasort nem akarták áthelyezni.
A keskeny úton két egymással szemben haladó kerékpár is alig fér el. Viszont rendszeresen gyalogosok is járnak ott, miközben ők megállón át is haladhatnak.
Biztonságosabbá és nyugalmasabbá válna ezen a rövid szakaszon a kerékpáros közlekedés, ha tábla hívná fel a gyalogosok figyelmét a kerékpáros forgalomra.
A helyszłn és a szokások ismeretének hiányában nehezen érthető, hogy miért van itt kerékpáros forgalom: Kaszásdűlő felől terepen, vagy a Kunigunda utcán érkezve el lehet kerülni a a forgalmas Szentendrei utat. A Rozália utca szintén évtizedek óta kedvelt bringás útvnal. A mellékelt hőtérkép (Strava) alapján is látható, hogy a Pók utcához és Rümai parti kerékpárúthoz mérhető ennek a szakasznak a forgamla.
Hosszabb távon esetleg a HÉV állomás lámpáinak átalakítása (ne csak a megállót, hanem ezt az utat is világítsák be) lehetővé tenné, hogy a másik lámpasor elbontásra kerüljön, s így 30-40cm-re ki lehetne szélesíteni a meglévő utat.
Hozzászólások
Hivatkozva a 41743-as számú bejelentésre, a következő választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő!
Hivatkozva újabb bejelentésére az Aquincum HÉV állomás kapcsán, válaszunkat továbbr...
A válasz teljes mértékben elfogadhatatlan.
Nem lehet komolyan venni, hogy
"Megemlítjük azonban, hogy az útszakaszon a kerékpáros forgalom nem jelentős", hiszen a forgalom...
Hivatkozva a 41743-as számú bejelentésre, a következő választ adjuk:
Tisztelt Bejelentő!
Hivatkozva megkeresésére az Aquincum HÉV állomás kapcsán, a következő választ adjuk...
Két dolog számomra is teljesen érthetetlen a HÉV megálló átép...