Megoldatlan

BUBI bérlési rendszere sucks

Anonim Járókelő

Hely: Margit sziget, a (nyáron) zenélő kút mellett
Idő: Karásony, december 25.
Szereplők: külföldi turisták
Helyzet: BUBI bérlés kisérlete

A turisták a BUBI automata segitségével regisztráltatták magukat, beadták a hitel kártyájuk adataik, megkaptak BUBItól egy angol nyelvű üzenetet - és ennyi, a biciklit már nem tudtak kivenni, mert az, elég hosszú, üzenet szerint a biciklihez csak akkor tudnak hozzájutni, ha befejezik a regisztrációt egyik BKK központban. Még egyszer: Margit szigeten vagyunk, Karácsonykor.

Probáltam segíteni nekik, de nem sikerült. Felhívni a BKK-t nem volt kedvük, nálam nem volt mobil, buktak legalább egy napi díjat. Szégyen volt budapestinek lenni.

Kell: egy ilyen rendszer, ami lehetővé teszi, hogy mindent el lehessen intézni az automátánál, világosab információt a jegyautomátán az államásoknál, és egy jobban fogalmazott üzenet.

(a kép csak illusztráció)

Probléma helyszíne
Budapest Budapest Főváros, Budapest Főváros

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Meg kellene vizsgálniuk, hogy hogyan néz ki a folyamat jelenleg, milyen e-mail megy a leendő felhasználóhoz. Megoldás lehet vagy a folyamat áttervezésében vagy az üzenet leegyszerűsítében, jelenleg va...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Mindenekelőtt szíves elnézését kérjük az elhúzódó válaszadás miatt.

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (3978)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére