Megoldott

Futár kijelző telepítése a Keletihez (még mindig)

Egy rendszeresen visszatérő slágertémát szeretnék újra feleleveníteni, ez pedig nem más, mint a FUTÁR kijelző telepítése a Keleti pályaudvar egyik megállójában, amely valószínűleg a város egyik legforgalmasabb megállója is egyben. Ez pedig nem más, mint az #F01159 azonosítójú megálló. Mivel az elmúlt 3-4 évben adott válaszaikból több is publikusan elérhető, azzal kezdeném a bejelentésem, hogy ezekből idézgetek:

2015. március - keresik a finanszírozási lehetőségeket
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/4336/bkk-futar-kijelzo
"Társaságunk a jelenlegi eszközökkel kapcsolatos üzemeltetési és fejlesztési feladatok ellátása mellett folyamatosan keresi azokat a finanszírozási lehetőségeket, amelyek révén további helyszíneken válik lehetségessé közterületi kijelzők telepítése."

2016. március - jelenleg nem rendelkeznek érvényes és hatályos szerződéssel a hivatkozott kijelző telepítésére, nem tudják megadni a megvalósulás várható időpontját
https://kimittud.atlatszo.hu/request/futar_a_keletin_2
"Olyan önálló projektet, amely során új helyszíneken, más beruházásoktól
függetlenül tudtunk volna új FUTÁR közterületi kijelzőket telepíteni,
egyelőre nem sikerült indítanunk, noha Társaságunk szándékai között régóta
szerepel ilyen elképzelés. Mivel jelenleg sem rendelkezünk érvényes és
hatályos szerződéssel a hivatkozott kijelző telepítésére, pontos időpontot
ezúttal sem tudunk megadni."

2016. december - reménykednek a megvalósulásban
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/16453/keleti-palyaudvar-buszmegalloban-bkk-futar-kijelzo-b
A" Keleti pályaudvar hivatkozott megállóhelye a kijelzők telepítésének idején még építési terület volt, emiatt nem tudtunk oda FUTÁR kijelzőt helyezni. Reményeink szerint hamarosan a Keleti pályaudvarnál a Bosnyák tér felé közlekedő autóbusz megállójába is telepítünk FUTÁR berendezést."

2017. március - meg van a forrás, indul a beszerzési eljárás
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/17785/valasz-es-eszrevetel-a-bkk-zrt-valaszara-a-keleti-palyaudvar-buszmegallo-futarkijelzo-bejelentessel-kapcsolatban
"a Keleti pályaudvari FUTÁR kijelző telepítésére a forrás már rendelkezésünkre áll, amelynek birtokában a beszerzési eljárást rövidesen elindítjuk."

Szóval azért hiányzik 2018. decemberében a kijelző az említett megállóból, mert 4 évvel ezelőtt, 2014-ben a 4-es metró felszíni építkezési munkálatai akadályozták a telepítést. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy azóta eltelt 4 év és azóta sem sikerült megoldani a kijelző telepítését. Köszönöm szépen a tájékoztatást a FUTÁR mobilapplikáció létezéséről, de továbbra sem tudja kiváltani a hiányzó kijelzőt. Mivel az utolsó általam ismert válaszuk óta eltelt másfél év, ezért ismételten bátorkodom feltenni az ezzel kapcsolatos kérdéseket:
- Várhatóan mikor valósul meg a kijelző telepítése?
- Melyik stádiumában van jelenleg a folyamat?
- Legutóbbi válaszuk alapján a szükséges forrás már rendelkezésre áll és a beszerzési eljárást készítik elő. Azóta milyen előrelépéseket sikerült tenniük a megvalósulás érdekében?

Válaszukat előre is nagyon köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 15

Hozzászólások

  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Most jó.
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    :DDDDDDD
  • Bertalan Balázs lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük szépen a visszajelzést!
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem teljesen esett ki a holtidő. A térkövet már napokkal korábban felszedték. A kábel csonkja is ott volt. Most az oszlop együtt érkezett a kijelzővel. Én azt hittem egy új várót vagy automatát telepí...
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Eddig az volt a jellemző, hogy hetekig a helyszínen árválkodik a lerakott oszlop, majd előbb-utóbb rárakják a kijelzőt. A kijelző pár napig üres, aztán bekapcsolják és amíg nem lép be a BKK-s vérkerin...
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    Ma telepítették. Eddig nem volt mit figyelni. ;)
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Aztamindenit. :D Nem is figyeltem, pedig arra járok minden nap. Egy álom vált valóra! Kérném szépen megoldottra billenteni a bejelentést! :)))
  • Acsai Milán hozzászólt a bejelentéshez.

    És ott van. Működik. Végre.
  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Az e-jegy... cöhhhh és Huhhh... Az újabb probléma a korábbi ütemterv. Később tudják, de türelem, szakterület...
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos rengeteg más forgalmas helyre sem telepítenek. Szerintem alap lenne, hogy minden megállóba kéne lennie egynek. Az e-jegyrendszer helyett lehetett volna is...
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Soha nem lesz Futár kijelző a főváros egyik legforgalmasabb megállójában. :(
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0042064/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00039583

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban szakterületünk azt válaszolta, hogy egy újabb probléma aka
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szilágyi Dóra elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett meg a BKK válasza. Kérném szépen a bejelentés ismételt elküldését. Köszönöm szépen.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Eltelt az illetékes válasza óta két hónap, kérlek küldjétek el ismét a bejelentést, hogy kiderüljön milyen fázisban jár a megvalósítás. Köszönöm.
  • Járókelő Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0042064/2018
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00039583

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyre szakterületünk azt válaszolta, hogy jelenleg tartanak az előkészítő munk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem érkezett meg a BKK válasza. Kérném szépen a bejelentés ismételt elküldését. Köszönöm.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szép gyűjtés!
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére