Megoldatlan

Keleti pályaudvar buszmegállóban BKK futár kijelző b

Több mint egy éve elkészült a Keleti pályaudvar környékének felújítása, a 4-es Metró átadásával együtt.
Azóta a BKK nem volt képes felszerelni, üzembe helyezni a futár kijelzőt a Bosnyák- tér felé közlekedő autóbusz megállóban.
Ez egy kiemelt csomópont, mintegy 14 különböző járat számozású busz érkezik ide.
Érthetetlen ez a nemtörődömség, tehetetlenség! Budapesten rengeteg olyan helyen van BKK futár - villamos, és buszmegállókban - ahol a Keletihez képest elenyésző az utasforgalom, és a megállókba érkező járművek járatszáma.
Hogyan mérték ezt fel?
Miért hagyják ,,cserben" a Keleti-pályaudvar - Bosnyák tér felé közlekedő buszmegállójában várakozó, megforduló napi több tízezer utast?
Sürgős intézkedést kérünk!

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 14

Hozzászólások

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Balázs!
    Nem is szerettem volna ennyi év után státuszváltást kérni, csak azért szóltam hozzá, hogy itt is látszódjon tényleges a megvalósulás időpontja. :)
  • Bertalan Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Gergő!
    Köszönjük visszajelzésed a probléma megoldásáról, de az olyan bejelentések státuszát, melyek 1 évnél régebben kerültek beküldésre és megoldatlanként lettek lezárva, mert megoldásuk több i...
  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    2019. 08.22-én megtörtént a FUTÁR kijelző telepítése.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Vizy Armand visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A Keleti pályaudvar hivatkozott megállóhelye a kijelzők telepítésének idején még építési terület volt, emiatt nem tudtunk oda FUTÁR kijelzőt helyezni. Reményeink szerint hamarosan
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére