Megoldatlan

Válasz, és észrevétel a BKK zrt. válaszára, (a Keleti pályaudvar buszmegálló futárkijelző bejelentéssel kapcsolatban)

Várkonyi Ágnes
Levelezési ügyfélszolgálat vezető
BKK Zrt.

Tisztelt Várkonyi Ágnes!

Köszönöm a (2016. december 12. 15:45) válaszát.

Engedje meg, hogy levelével kapcsolatban, a tények és korrektség megjegyezzek:

1.,
A Keleti pályaudvar hivatkozott megállóhely helyszíne, a sok ezer utas által áhított kijelzők telepítésére már 2014. ápr. 15. óta nem építési terület ( -https://www.youtube.com/watch?v=Cl9Uqvvhwg8 - Budapest, Baross tér, Keleti pályaudvar a metró átadása és a térrendezés után )!

2.,
Valós idejű BKK Futár alkalmazás használatához mobil internet kapcsolat szükséges, s így kevés utas engedheti meg az okostelefonjához a havi előfizetést (a havi BKV bérlet mellé).

3.,
Őszintébb, hitelesebb lett volna a válasza az utazóközösség felé, ha azt írja, hogy a BKK-nak - 3 éve -- nincs rá pénze, elfelejtették ezt a kiemelkedő csomópontot, vagy nem tartják fontosnak!

,,Reményeink szerint hamarosan a Keleti pályaudvarnál a Bosnyák tér felé közlekedő autóbusz megállójába is telepítünk FUTÁR berendezést" - írta levelében.

Az utazóközönség is csak reménykedik - mint Önök - , hogy valaki komolyan, sürgősen kézbe veszi a dolgot, és nem kell még három évet várni!

Üdvözlettel : Vizy Armand

Probléma helyszíne
Budapest VII. kerület, Erzsébetváros, Baross tér 14

Hozzászólások

  • Járókelő Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    2019.08.22-én megtörtént a FUTÁR kijelző telepítése.
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

  • Vizy Armand visszajelzésére vár.

  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0044440/2016

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (17785)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Vizy Armand bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére