Válasz, és észrevétel a BKK zrt. válaszára, (a Keleti pályaudvar buszmegálló futárkijelző bejelentéssel kapcsolatban)
Várkonyi Ágnes
Levelezési ügyfélszolgálat vezető
BKK Zrt.
Tisztelt Várkonyi Ágnes!
Köszönöm a (2016. december 12. 15:45) válaszát.
Engedje meg, hogy levelével kapcsolatban, a tények és korrektség megjegyezzek:
1.,
A Keleti pályaudvar hivatkozott megállóhely helyszíne, a sok ezer utas által áhított kijelzők telepítésére már 2014. ápr. 15. óta nem építési terület ( -https://www.youtube.com/watch?v=Cl9Uqvvhwg8 - Budapest, Baross tér, Keleti pályaudvar a metró átadása és a térrendezés után )!
2.,
Valós idejű BKK Futár alkalmazás használatához mobil internet kapcsolat szükséges, s így kevés utas engedheti meg az okostelefonjához a havi előfizetést (a havi BKV bérlet mellé).
3.,
Őszintébb, hitelesebb lett volna a válasza az utazóközösség felé, ha azt írja, hogy a BKK-nak - 3 éve -- nincs rá pénze, elfelejtették ezt a kiemelkedő csomópontot, vagy nem tartják fontosnak!
,,Reményeink szerint hamarosan a Keleti pályaudvarnál a Bosnyák tér felé közlekedő autóbusz megállójába is telepítünk FUTÁR berendezést" - írta levelében.
Az utazóközönség is csak reménykedik - mint Önök - , hogy valaki komolyan, sürgősen kézbe veszi a dolgot, és nem kell még három évet várni!
Üdvözlettel : Vizy Armand
Hozzászólások
budapest@jarokelo.hu
Tárgy: tájékoztatás
Tisztelt Cím!
Társaságunkhoz érkezett "Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (17785)" tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatba...