Megoldatlan

Szállj le, és told!

2017.07.10.: Tisztelt BUDAPEST KÖZÚT Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság!

Köszönöm szépen a korrekt választ!

Értem s megértem az álláspontjukat, de miért nem lehet ilyen esetekben a legközelebbi olyan helyen megszüntetni a kerékpárutat, ahol a bringás szabályosan be tud csatlakozni az "autósút" forgalmába?
____
Komolyan tetszenek gondolni, hogy innen toljuk a bringát? Vagy mi volt az elképzelés? Tér-idő ugrás az úttestre (5 sávon át)?! Vagy tovább tekerni szabálalanul a járdán?
Ideje lenne megszüntetni az ilyen táblákat, vagy megváltoztatni a kreszt, hogy a jàrdán is szabadjon bringázni, ha a közútkezelő hibájàból kerültünk oda.

Probléma helyszíne
Budapest Keresztúri út 4a

Hozzászólások

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Illetékes!

    Értem a választ s a mögötte lévő jószándékot, de ez így akkor is elfogadhatatlan számomra, mivel kötelező a bringaúton mennem a vége tábláig, nem tehetem meg, hogy korábban átmegyek
    ...
  • Bardócz Csaba lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A Kerepesi út – Keresztúri út csomóponttal kapcsolatos újabb levelére az alábbi választ adjuk: A legközelebbi olyan hely, ahol a Keresztúri úton a Kerepesi út felé tartó kerékpáro
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi szépen! :-)
  • Bardócz Csaba elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Bardócz Csaba megváltoztatta a bejelentés leírását "Komolyan tetszenek gondolni, hogy innen toljuk a bringát? Vagy mi volt az elképzelés? Tér-idő ugrás az úttestre (5 sávon át)?! Vagy tovább tekerni szabálalanul a járdán? Ideje lenne megszüntetni az ilyen táblákat, vagy megváltoztatni a kreszt, hogy a jàrdán is szabadjon bringázni, ha a közútkezelő hibájàból került...

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Adminok, kérhetnék egy választovábbítást? Köszi...

    Tisztelt BUDAPEST KÖZÚT Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság!

    Köszönöm szépen a korrekt választ!

    Értem s megértem az álláspontjukat, de miért...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A Kerepesi út – Keresztúri út csomópontban a kerékpárút csomóponton és HÉV-pályán átvezetésének hiányával kapcsolatban az alábbi választ adjuk:

    A Keresztúri úti kerékpárút egy út
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Bocs, a "Az úttesten haladva viszont- kimondatlan szabály szerint - fel KELL vennie a közlekedés tempóját" mondatból úgy értettem, hogy aki erre nem képes, az a járdán kell(ene) menjen.
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha nem tudsz beilleszkedni az úttest forgalmi ritmusába, akkor mehessél a JÁRDÁN IS. Én erről beszéltem.
  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Na neeeee....
    Ha nem tudok 50-60-nal menni, csak a járdàn mehessek?
    Na neeeee....
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A járdán csak szigorú megkötésekkel haladhasson a kerékpáros. Pl. max 10-15 km/h és mindenkinek elsőbbséget adva. Ez rengeteg kerékpárosnak megfelelő kompromisszum lehetne. Az úttesten haladva viszont...
  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Jaaa, köszi, nem ismertem e szakkifejezés(eke)t. :-)
    És ha ugyanezzel a tempóval a járdán halad a bringás, az mennyivel jobb?
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    "jobb- és balhorgos esetek"
    Ezmiez?
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    A járdák túlnyomó többsége teljesen alkalmas a kulturált kerékpáros közlekedésre. Ezért tartom értelmetlennek a szigorú, generális tiltó szabályt. A gyakorlat igazolja az életszerűtlenséget. A kereszt...
  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    A széles és üres járdán (azaz a bejelentés helyszínén pl.) valóban nem. De a keskeny és forgalmas járdán igen. A járdán a gyalogosokra veszélyes a járdabringás, a kereszteződésekben meg önmagára (gond...
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmivel sem balesetveszélyesebb a széles és üres járdán menni, mint a vadállat autósok és soktonnás teherautók között, nagy forgalomban a szűk sávokon bringázni, sőt. Emiatt nem is csoda, hogy minősé...
  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem támogatom a járdánbringázást, szerintem nagyon balesetveszélyes, de ezt a bringaellenes szabályozást (illetve megvalósítást) sem. Ennél még az is korrektebb lenne, ha egyszerűen betiltanák a közút...
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    "vagy megváltoztatni a kreszt, hogy a jàrdán is szabadjon bringázni, ha a közútkezelő hibájàból kerültünk oda."

    Nem csak akkor. Ez egy nem működő szabály. De büntetni lehet érte, tehát marad.
  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszi a javítást! :-)
  • Haris Gergely megváltoztatta a bejelentés nevét "Szálljleétold"-ról "Szállj le, és told!"-ra.

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Juhász Tamás hozzászólt a bejelentéshez.

    ááá ...
    Ezért nem szeretek mobilról bejelenteni.
    :-(
    Javítható valahogy?
  • Juhász Tamás bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére