Szállj le, és told!
2017.07.10.: Tisztelt BUDAPEST KÖZÚT Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság!
Köszönöm szépen a korrekt választ!
Értem s megértem az álláspontjukat, de miért nem lehet ilyen esetekben a legközelebbi olyan helyen megszüntetni a kerékpárutat, ahol a bringás szabályosan be tud csatlakozni az "autósút" forgalmába?
____
Komolyan tetszenek gondolni, hogy innen toljuk a bringát? Vagy mi volt az elképzelés? Tér-idő ugrás az úttestre (5 sávon át)?! Vagy tovább tekerni szabálalanul a járdán?
Ideje lenne megszüntetni az ilyen táblákat, vagy megváltoztatni a kreszt, hogy a jàrdán is szabadjon bringázni, ha a közútkezelő hibájàból kerültünk oda.
Probléma helyszíne
Budapest Keresztúri út 4a
Hozzászólások
Értem a választ s a mögötte lévő jószándékot, de ez így akkor is elfogadhatatlan számomra, mivel kötelező a bringaúton mennem a vége tábláig, nem tehetem meg, hogy korábban átmegyek...
A Kerepesi út – Keresztúri út csomóponttal kapcsolatos újabb levelére az alábbi választ adjuk: A legközelebbi olyan hely, ahol a Keresztúri úton a Kerepesi út felé tartó kerékpáro...
Tisztelt BUDAPEST KÖZÚT Zrt. Forgalomtechnikai Igazgatóság!
Köszönöm szépen a korrekt választ!
Értem s megértem az álláspontjukat, de miért...
A Kerepesi út – Keresztúri út csomópontban a kerékpárút csomóponton és HÉV-pályán átvezetésének hiányával kapcsolatban az alábbi választ adjuk:
A Keresztúri úti kerékpárút egy út...
Ha nem tudok 50-60-nal menni, csak a járdàn mehessek?
Na neeeee....
És ha ugyanezzel a tempóval a járdán halad a bringás, az mennyivel jobb?
Balhorog:
https://www.youtube.com/watch?v=BdG2F0iUyNU
+1 Ajtózás
https://youtu.be/PxEBjrSrxho
Ezmiez?
Nem csak akkor. Ez egy nem működő szabály. De büntetni lehet érte, tehát marad.
Ezért nem szeretek mobilról bejelenteni.
:-(
Javítható valahogy?