Válaszra vár

Hiányzó felségjelzés

FRISSÍTÉS: 2025.09.02.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

Lyukat képez. Kérem, pótolják a fedlap hiányzó részét.
Nagyon köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar M

Hozzászólások

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Lyukat képez. Kérem, pótolják a fedlap hiányzó részét. Nagyon köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.09.02. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- Lyukat képez. Kérem, pótolják a fedlap hiányzó részét. Nagyon köszönöm!"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Sleepy Claus bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Rossz állapotú fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Király utca (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére