Megerősítésre vár

Hiányos Vilati

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.07.14.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.07.12.

E.ON válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a jelzett meghibásodás javítása nem a mi hatáskörünk.”

-----

Hiányos Vilati

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Váci út 26

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. kerület, Váci út 18. előtti járdán a sérült fedlap cseréjét, javítását Társaságunk megrendelte.
    A hiba javításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖZÚT Z...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Partnerünk!

    Bejelentésüket továbbítottuk az illetékes kollégák felé.

    Üdvözlettel,

    Fercsák Marcell
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma, Grafikus tervezés látható Automatikusan g
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!
    Megkeresését fogadtuk és feldolgozzuk, azonban tájékoztatjuk, hogy 2025.07.01-től ez az e-mail címünk megszűnik. Kérjük, ezt követően megkereséseit az aramhalozat@eon.hu e-mail cím...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére