Megoldásra vár

Megsüllyedt csatorna

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.09.02.

E.ON válasza:
„Bejelentésben szereplő fedlapot nem az ELMŰ Hálózati Kft. üzemelteti.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.25.

BDK válasza:
„Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.28.

FCSM válasza:
„A fényképen látható fedlap nem a közcsatornához tartozik, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.”

-----

A Lehel térről vezető járdán a csatorna fedlap besüllyedt a járdába és a járda is szétrepedt körülötte.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Lehel tér M

Hozzászólások

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Üdvözlettel:

    [Leírás: Budapest közút]
    Útfenntartási Főosztály
  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • E.ON Ügyfélszolgálati Kft. (Veszprém) visszaigazolta az üzenet beérkezését.



    ...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hib...
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    A fényképen látható fedlap nem a közcsatornához tartozik, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.

    Tisztelettel:
    Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.

    ______
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Andris elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére