Megoldott

BKK felirattal

FRISSÍTÉS: 2025.06.12.

One válasza:
„Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00166738 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk.
Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján a bejelentésben szereplő aknafedél nem Tásaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.18.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.04.17.

BKK válasza:
„ Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a probléma megoldásában nem illetékesek.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.21.

Bejelentő hozzászólása:
„BKV feliratú volt”

-----

Kb 2-3 cm-el kiáll

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Szent Gellért tér 3

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    Megcsinálták!
  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XI. kerület, Szent Gellért tér 3. előtti járdán a botlásveszélyes fedlap javítását Társaságunk megrendelte.
    A hiba javításáig szíves türelmét kérjük.

    Üdvözlettel:

    BUDAPEST KÖ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Budapest Közút nem válaszolt 40 napon belül.

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.18. Magyar Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.04.17. BKK válasza: „ Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a probléma megoldásában nem illetékesek.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Bejelentő hozzászólása: ...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • 2Connect visszaigazolta az üzenet beérkezését.


    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • 2Connect nem válaszolt 40 napon belül.

  • 2Connect visszaigazolta az üzenet beérkezését.


    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    BKV feliratú
  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.04.17. BKK válasza: „ Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a probléma megoldásában nem illetékesek.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Bejelentő hozzászólása: „BKV feliratú volt” ----- Kb 2-3 cm-el kiáll"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.18...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Bejelentő hozzászólása: „BKV feliratú volt” ----- Kb 2-3 cm-el kiáll"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.04.17. BKK válasza: „ Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy a probléma megoldásában nem illetékesek.” ----- FRISSÍTÉS: 2025.03.21. ...

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0011319/2025

    JAROKELO-BUDAPEST-00166738

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. állásfoglalásában...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Kb 2-3 cm-el kiáll"-ról "FRISSÍTÉS: 2025.03.21. Bejelentő hozzászólása: „BKV feliratú volt” ----- Kb 2-3 cm-el kiáll"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Sándor Bárki hozzászólt a bejelentéshez.

    BKV feliratú volt
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Sándor Bárki bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffitis közmű

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kovács Ágnes
    Illetékes: Budapest Közút
    Nagy Lajos király útja (XIV. kerület, Zugló)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Lyukas aknafedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: Budapest Közút
    Jókai Mór utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  Vissza az oldal tetejére