Megoldásra vár

Metró megálló bejáratánál felgyülemlett víz

Ecseri út metróállomáson az aluljáróban az Újpest-Központ felé induló oldalon a jegyautomatánál, egyben a bejáratnál régóta felügyeletet viztócsa található, fel is marta a kövezetet. A jegy és bérletkiadó automata is nehezen megközelithető, időnként a tócsában állva lehet csak vásárolni.
Kérem az ügy kivizsgálását, mi okozza a vizesedést, köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Ecseri út M

Hozzászólások

  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya hozzászólt a bejelentéshez.

    Friss képek 2025. 09.22
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos a probléma és a víz is mindig fennáll.
  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya visszajelzésére vár.

  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya hozzászólt a bejelentéshez.

    Friss fotó, házimegoldás: papirkartonok helyezve a vizes részre
  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya hozzászólt a bejelentéshez.

    Köszönöm a visszajelzést.
    A terület időnkénti felmosásával szerintem lehetne javítani a helyzeten legalább esztétikailag.
    Köszönöm, várom a további fejleményeket.
  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő! Iktatószám: BPK/6509-3/2025

    A 00165409 számú bejelentésben szereplő IX. ker.,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Budapest Közút nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "Ecseri út metró megálló bejáratánál felgyülemlett víz"-ról "Metró megálló bejáratánál felgyülemlett víz"-ra.

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Köz-Pont TISZA sziget Kőbánya bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére