Megoldatlan

Megsüllyedt fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.03.03.

D-Infrastruktúra Kft. válasza:
„A kollégák a helyszínen ellenőrizték a bejelentésben jelzett fedlap problémát, - a beton aknával és a fedlappal minden rendben van az eredeti műszaki kiépítettség szerint, viszont az akna körüli járdarész emelkedett meg, - annak kijavítása viszont nem a D-Infrastruktúra Kft. hatásköre.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.28.

Invitech válasza:
„A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.26.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.02.23.

One válasza:
„Társosztályunkkal való egyeztetés után munkatársaink visszajelezték, hogy az Ön által jelzett fedlap nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.23.

E.ON válasza:
„Az érintett berendezés nem képezi az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.07.09.

Vodafone válasza:
„A JAROKELO-BUDAPEST-00150395 bejelentéssel kapcsolatosan műszaki osztályunk visszajelzése alapján tájékoztatjuk, a jelzett aknafedél nem a Vodafone Magyarország Zrt.-hez tartozik.”

-----

Megsüllyedt fedlap

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Malomárok u. 7

Hozzászólások

  • Dr Kardos Angelika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    VO/315-2/2025

    Tisztelt Járókelő Egyesület!

    A tárgyban szereplő azonosítási számon nyilvántartott bejelentésre az alábbi tájékoztatást adom.
    Helyszíni szemle során megállapítottuk, hogy a járdahiba m
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: X. kerület Kőbánya Önkormányzata

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ról "X. kerület Kőbánya Önkormányzata"-ra.

  • D-Infrastruktúra Távközlési Kft. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    A kollégák a helyszínen ellenőrizték a bejelentésben jelzett fedlap problémát, - a beton aknával és a fedlappal minden rendben van az eredeti műszaki kiépítettség szerint, viszont az ak
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: D-Infrastruktúra Távközlési Kft.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Máté!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáink felé.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmüket!

    Üdvözlettel:

    Czuppon Dávid
    Helpdesk

    [A képen Betűtípus, Grafika, embléma, Grafikus te
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Invitech"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "2Connect"-ra.

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00150395" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4578710] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Malomárok u. 1, 1106 Magyarország (47.50470173, 19.15377226, 16)"-ról "Budapest, Malomárok u. 7, 1106 Magyarország (47.50407807, 19.15409526, 17)"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "DIGI"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/234324/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070577408

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az érintett berendezés nem
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére