Megoldott

Kilyukadt aknafedél

FRISSÍTÉS: 2024.08.29.

TELEKOM válasza:
„A közelben van egy fedlap, ami Telekomos, annak a cseréjét kollégáink elvégezték júliusban, ahogy jeleztük. A bejelentésben szereplő fedlap nem a miénk, elnézést kérek a pontatlan visszajelzés miatt.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.29.
Bejelentő hozzászólása:
„Szeretném, ha újraküldenénk, mert nem csinálták meg.”

-----

Kérem, cseréljék a képen látható aknafedelet!
Köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Mór u. 8b

Hozzászólások

  • Járókelő Csilla lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia Omar!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonság...
  • Sweidan Omar hozzászólt a bejelentéshez.

    Megcsinálták, mehet a megoldottakhoz!
  • Sweidan Omar visszajelzésére vár.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A XIII. kerület, Mór u. 8,b (Reitter F. u 10) előtti padkában a sérült, lyukas fedlap cseréjét, javítását Társaságunk megrendelte.
    A hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük.

    Ü...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.29. Bejelentő hozzászólása: „Szeretném, ha újraküldenénk, mert nem csinálták meg.” ----- Kérem, cseréljék a képen látható aknafedelet! Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.29. TELEKOM válasza: „A közelben van egy fedlap, ami Telekomos, annak a cseréjét kollégáink elvégezték júliusban...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A közelben van egy fedlap, ami Telekomos, annak a cseréjét kollégáink elvégezték júliusban, ahogy jeleztük. A bejelentésben szereplő fedlap nem a miénk, elnézést kérek a pontatlan visszajelzés miatt.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Baranyó Zoli elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldott"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Baranyó Zoli megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem, cseréljék a képen látható aknafedelet! Köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.29. Bejelentő hozzászólása: „Szeretném, ha újraküldenénk, mert nem csinálták meg.” ----- Kérem, cseréljék a képen látható aknafedelet! Köszönöm!"-ra.

  • Sweidan Omar hozzászólt a bejelentéshez.

    Szeretném, ha újraküldenénk, mert nem csinálták meg.
  • Murzsicz-Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Sweidan Omar bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Lyukas aknafedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: Budapest Közút
    Jókai Mór utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Lyukas aknafedlap

    Beküldés ideje:
    Illetékes: Budapest Közút
    Óbuda, Bogdáni út (III. kerület, Óbuda-Békásmegyer)
  Vissza az oldal tetejére