Megoldatlan

Ismeretlen rozsdás szekrény

Járókelő ügykezelői kiegészítés:
"A korábbi bejelentések alapján a probléma már járt az E.ON, DIGI, BDK, FŐTÁV illetékeseknél is, eddig sikertenül."

-----

FRISSÍTÉS: 2025.01.13.

A bejelentő visszajelzése alapján:
„Mondanám, hogy akkor kedves XI. kerület kérem egy Bobcattel felvenni és elvinni mintha ott se lett volna, lévén senki se vállalja a tulajdonát. Ránézésre is amúgy felhagyott.
Kérem, ne várjunk addig amíg 20+ év alatt eleszi a rozsda teljesen.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.11.13.

A D-Infrastruktúra válasza:
„Tájékoztatom, hogy az illetékes műszaki területünk visszajelzése alapján a hivatkozott szekrény nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.10.15.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon. E-közmű alapján D-Infrastruktúra Távközlési Korlátolt Felelősségű Társaság. ”

-----

Tisztelt Illetékes!
A Torbágy utcában található közműszekrényt eszi a rozsda, és a környék összképén sokat ront.
Pár évvel ezelőtt már járt egy kört, akkor sajnos nem sikerült megtalálni a gazdáját.
Ha továbbra se tudnak segíteni a szekrény tulajdonosának felderítésében, akkor szeretnék kérni a bontását.
Ha nincs tulajdonosa, nincs aki fenntartsa akkor nincs rá szükség.
Előző bejelentés: 2020-ból:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/64676/ismeretlen-rendeltetesu-extrem-rozsdas-kozmu-doboz

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Torbágy u. 11

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • XI. kerület Újbuda Önkormányzata nem válaszolt 40 napon belül.

  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • XI. kerület Újbuda Önkormányzata nem válaszolt 40 napon belül.

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ról "XI. kerület Újbuda Önkormányzata"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ezzel az üggyel mi legyen?
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Mondanám, hogy akkor kedves XI. kerület kérem egy Bobcattel felvenni és elvinni mintha ott se lett volna, lévén senki se vállalja a tulajdonát. Ránézésre is amúgy felhagyott.
    Kérem ne várjunk addig a...
  • D-Infrastruktúra Távközlési Kft. válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Címzett!

    Tájékoztatom, hogy az illetékes műszaki területünk visszajelzése alapján a hivatkozott szekrény nem Társaságunk tulajdona.

    Tisztelettel:

    Jurik Andrea
    senior menedzser
    Műszaki Szol
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: D-Infrastruktúra Távközlési Kft.

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: D-Infrastruktúra Távközlési Kft.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "D-Infrastruktúra Távközlési Kft."-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Most nézem mondjuk hogy valóban az előző bejelentés bár járt a Digi-nél, de a vízművek válaszára volt utána elvéve tőlük. Ők nem is válaszoltak
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon. E-közmű alapján D-Infrastruktúra Távközlési Korlátolt Felelősségű Társaság.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem jött válasz
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Most néztem, a másik már járt a Főtávnál is és övék sem... https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/62642/rozsdas-doboz
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Már járt az E.ON-nál. Ezért csatoltam a régit.
    EKözmű alapján még náluk nem járt: Főtáv, Vodafone, Telekom. Ha egyiksem akkor kérem a kerületet, mint terület tulajdonosát hogy vagy nyittassa ki és bel...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Sajnos a szekrényen már nincs semmilyen információ. Talán belül.
    Kívül van egy névjegy táblának tűnő dolog, de a rozsda már megette.
  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányos fedlapok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Mányoki út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére