Ragasztó tartja össze az új bicikliutat, de még hogy
Több sebből vérzik a Harmat utcai bicikliút Sibrik Miklós út és Sorház utca közötti szakasza. Az egyik, amit már korábban bejelentettem, hogy hosszában az egyik sáv fele használhatatlan.(Önök szerint jól van az úgy, szerintem nincs jól.)
A másik, ami ennek a bejelentésnek a témája, hogy keresztben is agyon van ragasztgatva (700 méteren 15 (!) helyen - az új kerékpárút (!), ráadásul aki ezt művelte és átvette, az nem sokat ült még biciklin, különben tudná, hogy milyen kényelmetlen ezeken a kiemelkedéseken áthajtani - 700 méteren 15 helyen (!). Nem értem, miért nem lehet ezt a bitument lelapítani, hogy ne dobjon a biciklin? Mi ennek a műszaki akadálya? Egyáltalán, hogy van aszfaltozva, hogy néhány hónap alatt már ennyi helyen szétrepedt és meg kellett ragasztani?
Ez így összességében semmivel sem különb, mint a korábbi bicikliút volt, ezért kár volt hozzányúlni. De ha már hozzányúltak, akkor Önök szerint nem lenne elvárható, hogy egy Európai Unió által finanszírozott projektből európai színvonalú kerékpárutak épüljenek? Egy fővárosban, ahol a legfejlettebb kerékpárút infrastruktúrával kellene rendelkezni?
Ez így csak visszafejlődés.
Hozzászólások
Köszönjük, hogy rendszeres bejelentéseiddel és visszajelzéseiddel segíted, hogy a közterületi problémák minél gyorsabban eljussanak az illetékeshez, és ezzel mielőbb megoldódjanak.
Hogyha szeret...
[Leírás: Budapest közút]
Útfenntartási Főosztály