Megoldatlan

Firkált szekrény

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2024.02.22.
E.ON válasza: A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett szekrény
nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona

------

FRISSÍTÉS 2024.02.13

BDK válasza:
"Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik."

--------

Jelzett helyszínen lévő közműszekrény rongált, graffitis.

Kérjük az Illetékest, hogy rendezze a szekrény állapotát!

Pontos helyszín:
47.50732752743781, 19.02212523031052

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Széll Kálmán tér 18

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Szia!
    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében ""Megoldatlan"".
    Kérjük, a probléma ismételt jelzéséhez és megoldásához küldj egy új bejele...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a II. Széll Kálmán tér csomópontban észlelt, összefirkált elektromos szekrénnyel kapcsolatos bejelentését.
    Vizsgáljuk annak a lehetőségét, hogyan lehetne a berendezést f
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód h...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hajnalka utca buszmegálló összefirkálva

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hajnalka utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffiti

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek
    Március 15. tér (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Graffiti

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Opauszki Márta
    Illetékes: BKM Budapesti Közművek
    Üllői út (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére