Megerősítésre vár

Keréktörő kerékpársáv

Kedves BP Közút!
Nagyon szuper az új kerékpársáv az Üllői úton, de van benne néhány életveszélyes tankcsapda. Ezek képesek kiverni a kerékpáros kezéből a kormányt, vagy nyolcast gyűrnek a felnibe. Az ilyen tankcsapdák biztos jól jönnek a harcoló feleknek az ukrán-szovjet háborúban, de én bringával nem kérnék belőle. Ez a Kálvintól a Népligetig mindkét oldalon sok helyen előfordul. A sáv akkor lenne igazán kerékpároscsalogató, ha sikerülne kicsit kivasalni. Itt úgy általában a felfestésen kívül nem sok történt, ha mégis, csak annak látszik ami. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy Budapesten valami rejtélyes okból nem sikerül a kátyúk bestoppolása úgy, hogy a javítás után zökkenőmentesen és síkban helyezkedjen el a belehányt és bakanccsal betaposott aszfalt (többször láttam, hogy így csinálják), de reménykedem, hogy valami isteni csoda folytán sikerül mégis utánozni azt, ami Baranya megyében a 66-os úton, Szlovákiában, Romániában vagy Montenegróban történik, hogy úgy javítják a kátyúkat, hogy nincs a szélén zökkenő és maga a betömött anyag is tökéletesen síkba kerül a környező aszfalttal. Nem vagyok pontosan tisztában vele, hogy a közútkezelő saját munkaerővel javíttatja ezeket az úthibákat, vagy alvállalkozó, de tuti nem fizetnék egy kanyi vasat sem, ha nem sikerül olyan minőségben mint a hanyatló nyugaton (igen, már a Balkán is oda tartozik). Ezért tisztelettel kérném, hogy a velőrázó repedéseket, huplikat, gödröket és árkokat valami módon simítsák ki ezen az új bringasávon, hogy tényleg segítse a fővárost az éghajlati katasztrófa elkerülése érdekében tett erőfeszítéseiben, minél több városlakót és ingázót ültessen át autóból kerékpárra, de ez csak úgy megy, ha az út kényelmes is. Véleményem szerint több egészségügyi haszna van ha többen kerékpároznak, mintha csak az urológusokat segítenék azzal, hogy a kátyúk kirázzák a megakadt veseköveket az emberből. Felhívnám még a figyelmüket rá, hogy az Európai Unióban, így magyarországon is, a kerékpározás társadalmi hasznai igen jelentősek, sok milliárd euróra rúgnak, míg a motorizált közlekedés meg nem fizetett társadalmi kárai ezen összeg több, mint ötszörösét teszik ki, csak negatív előjellel jelenik meg és apasztja mindannyiunk pénztárcáját. Remélem ezekkel a tényekkel Önök is tisztában vannak és eszerint priorizálják az útjavításokat is.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Üllői út 66

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Péter!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma? Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet ""Megoldatlanként"" zárjuk le, mert már több m...
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldásra vár. Ám mivel nem konkrét helyre vonatkozik így nehéz lesz visszaigazolni
  • Lenkei Péter visszajelzésére vár.

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útfenntartási Főosztály
    e-...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Budapest Közút nem válaszolt 40 napon belül.

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Lenkei Péter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére