Megoldatlan

Eldugult folyókák a KÖKI-n 2.0

FRISSÍTÉS: 2024.07.03.

Bejelentő válasza:
„Köszönöm a kiigazítást! Újabb megjegyzésem szolgáltató irányába: : ELDUGULTAK a folyókák, amint ahogy az már teljesen természetesnek tekintett körülmény az elmúlt években. Abban reménykedtem, hogy az elmúlt mintegy 4,5 év beszélgetése során ezt már sikerült értelmezni, de úgy látszik nem (Eredeti bejelentés: 2019. december 13. | https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n)

Tehát még egyszer kérném szépen, hogy a folyókák KITISZTÍTÁSÁRÓL szíveskedjenek intézkedni, köszönöm!”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.05.31.

Bejelentő hozzászólása:
„Természetesen nem történt semmi.”

-----

Tisztelt Illetékes!

A jól bevált szokásoknak megfelelően, annak adekvát következményeként esőzéskor ismételten áll a tenger a Köki-n.

A jól ismert előzmények itt:
Eldugult folyókák a KÖKI-n
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n

Nyilván a nyár végi, egyébként dicséretes nagytakarítás alkalmával nem sikerült a folyókákat is kitakarítani, pedig az FKF szakemberei pont ott álltak a pontosan megfelelő géppel a területen, lásd a cikkben: [Nyári nagytakarítást tartottak a KöKi-n - https://uj.kispest.hu/hirek/12299-nyari-nagytakaritast-tartottak-a-koki-n] 3. kép a cikkben, amit ide is betettem. De hát ugye a TMK fogalma manapság már nem ismeretes.

És akkor arról meg nyilván senki nem akar tudomást venni, hogy ez a vízállás milyen módon károsítja a buszok alatt futó burkolatot, stílszerűen mondva tengernyi plusz költséget okozva.

Megjegyzem, a 2. peron ügyében emlékezetes, hogy milyen arrogáns és a helyzetével visszaélő módon rázott le az illetékes:
Eldugult folyókák a KÖKI-n II. 2.0
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/72746/eldugult-folyokak-a-koki-n-ii

Ott sem változott és minden bizonnyal soha nem is fog, a helyzet.

Kérem a hiba elhárításáról intézkedni szíveskedjenek!

Tisztelettel:
Szelényi Dániel

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest M

Hozzászólások

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves amninok!

    Kérem az ügy újra nyitását, és újra küldését az illetékesnek, tekintettel arra, hogy az ügy 1 éves határideje még nem járt le. Véleményem szerint az nem elég indoklás a lezárásra, hog
    ...
  • Szalai Krisztina lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül várhatóan nem oldódik meg, így az belső szabályunk értelmében megoldhatatlan.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0031201/2024

    budapest@jarokelo.hu

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131250

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BK
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.07.03. Bejelentő válasza: „Köszönöm : ELDUGULTAK a folyókák, amint ahogy az már teljesen természetesnek tekintett körülmény az elmúlt években. Abban reménykedtem, hogy az elmúlt mintegy 4,5 év beszélgetése során ezt már sikerült értelmezni, de úgy látszik nem (Eredeti bejelentés: 2019. december 13....

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok!

    Köszönöm a kiigazítást! Újabb megjegyzésem szolgáltató irányába:

    Nagyon jó hír / dicséretes, hogy foglalkoznak a burkolatjavítás témakörével! Itt csak zárójelesen jegyzem meg, hogy e
    ...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia Dániel!
    Már olvasható a válasz, köszönjük visszajelzésedet!
    A Járókelő csapatának nevében:
    Tar Julcsi
  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok! A 2024. június 28. 16:20 dátumú illetékes válasz nem olvasható, mert lemaradt a vége!
  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok, úgy tűnik, lemaradt a visszajelzés vége.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0024910/2024
    Tárgy: tájékoztatás
    JAROKELO-BUDAPEST- 131250
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A jól bevált szokásoknak megfelelően, annak adekvát következményeként esőzéskor ismételten áll a tenger a Köki-n. A jól ismert előzmények itt: Eldugult folyókák a KÖKI-n https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/56388/eldugult-folyokak-a-koki-n Nyilván a nyár végi, egyébként dicséretes nagytakarítás ...

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen nem történt semmi.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Természetesen, a szokásoknak megfelelően nem történt semmi.
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Szelényi Dániel hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves adminok! Azt nem értem, hogy másfél hónap alatt hogyan járt le bármilyen határidő, de azt mondhatom, hogy a pozitív hangvételű illetékes válaszlevél ellenére természetesen a jól megszokott módo...
  • Szelényi Dániel visszajelzésére vár.

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0045214/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00131250

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztat...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szelényi Dániel bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Oszlopcsonk

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére