Megoldott

Egyre lelakottabb

FRISSÍTÉS: 2023.10.05
A bejelentő visszajelzése alapján:

,,Az általam jelzett problémák egyike sem oldódott meg. A szemetesek ugyanebben az állapotban vannak, nincsenek megfelelően ürítve, takarításnak nyoma sincs semmilyen szinten. Sajnos nem tudom elfogadni az illetékes válaszát. Semmiképp sem megoldott az ügy. Kérem, hogy tekintsék meg a helyszínt, hogy milyen állapotban van."

-----

FRISSÍTÉS: 2023.08.30
Az FKF válasza:

,,Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítását nem Társaságunk látja el. A probléma megoldása érdekében felvettük a kapcsolatot az illetékessel."

----

A 4-6-os villamos Oktogon megállója egyre lelakottabb. A szemetesek lecsúszva, csordultig tele szeméttel. Amikor oda már nem fér több, akkor a megálló különböző pontjain landol mindenféle hulladék. Egy magasnyomású mosás is nagyon kellene, mert egyre mocskosabb a megálló. A hely állapota tulajdonképpen azt üzeni, hogy itt már nem kell vigyázni a tisztaságra, mert már egyáltalán nem számít.

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Teréz krt. 21

Hozzászólások

  • g g lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0040077/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00128794

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a 4-es vill
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.08.30 Az FKF válasza: ,,Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítását nem Társaságunk látja el. A probléma megoldása érdekében felvettük a kapcsolatot az illetékessel." ---- A 4-6-os villamos Oktogon megállója egyre lelakottabb. A szemetesek lecsúszva, csordultig tele szeméttel. Amikor oda már nem...

  • Molnar Zsuzska hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem megoldhatatlan a bejelentés, kérem, hogy ne zárják le, pusztán az illetékes nem tett semmit. Kérem, hogy küldjék vissza további intézkedésre. A szemét ürítése nem megfelelő a megállóban, tisztítás...
  • H B L lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A bejelentő visszajelzése alapján
  • Molnar Zsuzska hozzászólt a bejelentéshez.

    Az általam jelzett problémák egyike sem oldódott meg. A szemetesek ugyanebben az állapotban vannak, nincsenek megfelelően ürítve, takarításnak nyoma sincs semmilyen szinten. Sajnos nem tudom elfogadni...
  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0040077/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00128794

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük észrevételét, mellyel kapcsolatban az illetékes BKV Zrt. állásfoglalása alapján szeretnénk...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Szűcs-Zágoni Bella hozzászólt a bejelentéshez.

    A Jászain is egyre durvábbak a körülmények a 4-6 megállóban. Egy őrület, ami szokott lenni minden nap. Pedig próbálják rendben tartani. Takarítják, mossák, elviszik a szemetet. Nem tudom, mi történik...
  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "A 4-6-os villamos Oktogon megállója egyre lelakottabb. A szemetesek lecsúszva, csordultig tele szeméttel. Amikor oda már nem fér több, akkor a megálló különböző pontjain landol mindenféle hulladék. Egy magasnyomású mosás is nagyon kellene, mert egyre mocskosabb a megálló. A hely állapota tulajdonképpen azt üzeni, hogy itt...

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítását nem Társaságunk látja el. A probléma megoldása érdekében felvettük a kapcsolatot az illetékessel.

    Tiszte...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Molnar Zsuzska bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kálvin tér metróállomás takarítás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Kálvin tér (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére