Megoldott

Többhetes hányás a megállóban

Frissítés 2023.07.18
Bejelentő visszajelzése:
...na de ezzel a múlt heti hozzászólással azt a kérésemet szerettem volna jelezni, hogy ne zárjátok le a bejelentést megoldottként, ugyanis a BKM jelzésével ellentétben nem oldódott meg, nem takarították el az inkriminált hányást, a megállóban és környékén továbbra is érintetlenül megvan az elmúlt sok hónap minden olyan kosza, amit a szél és az eső nem tüntetett el.
..............
FRISSÍTÉS 2023. 06. 12. 10:05

Budapesti Közlekedési Központ és BKV Zrt. válaszai:

Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a szennyeződés nem a villamos, hanem a buszmegállóban található.

Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 7/2022. (III. 3.) önkormányzati rendeletével módosított 48/1994 (VIII. 1.) rendelete szerint a BKM Nonprofit Zrt. végzi az autó- és trolibuszmegállók, a végállomások külső területei, valamint a BKV Zrt. által üzemeltetett csomópontok takarítási feladatait.

_____________________

Kb. két hete szárad egy hányás Budafok kocsiszín villamosmegállóban, de meglepetésemre a múlt heti tartós esők sem bírtak vele. Érdeklődnék, hogy valamilyen célszerszámmal fel tudnák-e takarítani.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Budafok kocsiszín

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett terület takarítását elvégezték munkatársaink.

    Tisztelettel: BKM FKF Köztisztasági Divízió
    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/122600/tobbhetes-hanyas-a-megalloban
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023. 06. 12. 10:05 Budapesti Közlekedési Központ és BKV Zrt. válaszai: Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a szennyeződés nem a villamos, hanem a buszmegállóban található. Budapest Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 7/2022. (III. 3.) ön...

  • Baranyai Zsolt hozzászólt a bejelentéshez.

    ...na de ezzel a múlt heti hozzászólással azt a kérésemet szerettem volna jelezni, hogy ne zárjátok le a bejelentést megoldottként, ugyanis a BKM jelzésével ellentétben nem oldódott meg, nem takarítot...
  • Baranyai Zsolt hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem tudom, mire gondoltak, de az inkriminált hányás kéthónapos nyomai még mindig ott vannak, takarítatlanul, és a környéke is pont olyan koszos, mint lenni szokott.
  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Tájékoztatjuk, hogy munkatársaink a terület takarítását elvégezték.

    Tisztelettel: BKM FKF Köztisztasági Divízió

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/122600/tobbhetes-hanyas-a-megalloban
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Baranyai Zsolt hozzászólt a bejelentéshez.

    Ha esetleg olvassa mostanában az FKF a bejelentést, szeretném megnyugtatni őket, hogy így kb. 6 hét elteltével még mindig felismerhető a hányás, így nem késő megtisztítani a megállót :)
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023818-010/2023/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122600

    Tisztelt Ügyfelünk!

    A Főpolgármesteri Hivatal által a BKV Zrt.-nek továbbított bejelentés kapcsán a BKV Zrt. arról
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Kb. két hete szárad egy hányás Budafok kocsiszín villamosmegállóban, de meglepetésemre a műlt heti tartós esők sem bírtak vele. Érdeklődnék, hogy valamilyen célszerszámmal fle tudnák-e takarítani."-ról "FRISSÍTÉS 2023. 06. 12. 10:05 Budapesti Közlekedési Központ és BKV Zrt. válaszai: Köszönjük megkeresését, m...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0023647-001/2023/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00122600

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk,
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a villamosmegállók takarítása nem tartozik Társaságunk feladatkörébe. A probléma megoldása érdekében felvettük a kapcsolatot az illetéke...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • Baranyai Zsolt bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére