Fölösleges tiltás /2.
FRISSÍTÉS 2023. 07. 10.
Bejelentő visszajelzése:
Továbbra is szeretnénk kérni az ügy megoldását, mert a helyzet változatlan.
Az nem elfogadható, hogy az Illetékesek elzárkóznak a válaszadástól. Köszönjük.
_____________________
Egy korábbi bejelentés kapcsán szeretnénk új bejelentést tenni, egy területre vonatkozóan.
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/112564/folosleges-tiltas
Fenti bejelentésben a Válaszadó azt nyilatkozta, hogy " A hivatkozott terület a Szent XXIII. János pápa park környékén 2018-ban került lezárásra jelzőtáblával, annak érdekében, hogy a parkban a szabálytalan P+R jellegű parkolást megszüntetésre kerüljön, a III. kerületi Önkormányzat kezdeményezésére és velük egyeztetett módon."
Az állítás alapján tehát PARK!!! funkciót kíván ellátni a terület, azért nem hajthatnak be a járművek a területre. Tisztelettel javaslom a beküldött fényképek megtekintését, melyek egyértelműen tükrözik a terület állapotát. Macskaköves, hepe-hupás, sóderes szakasz, gyakorlatilag egy kopár semmi. Érdeklődnénk, mégis miféle park lenne ez?
Az is rendkívül érdekes, hogy a park funkciót csak hétköznapokon, 8-18 óra között hivatott ellátni a terület, utána mindenki azt csinál itt, amit csak akar. Valószínűleg, ha raktak volna ki 2 parkolóórát, óránként 350Ft-ért senkit nem zavarna a park állapota. Tehát a probléma valódi oka talán inkább az, hogy sokan itt rakták le a gépjárműveket INGYEN, és szálltak át tömegközlekedésre. NEM EZ LENNE A CÉL???? Érdekes módon egyetlen új P+R terület sem jött létre ezen a környéken sem, csak rosszindulatú tiltások, a pénzbeszedés reményében. Kérjük az Illetékes Döntéshozót, hogy szüntesse meg a behajtási tilalmat a területre, alakítson ki kulturált P+R jellegű parkolót, amire a terület kiválóan alkalmas. Amennyiben erre nem hajlandó, adjon a területnek park jelleget, mert ez így egy funkcióit teljesen elvesztett, nagy területű, elpazarolt rész, amit remekül lehetne hasznosan is kezelni.
Hozzászólások
Mivel a Slachta Margit rakpart a díjfizetős várakozási övezet határoló
útszakasza, így az attól a Duna felé eső terület már nem tartozik
Társaságunk üzemeltetésébe és hatáskörébe,...