Megoldatlan

Köki Terminál függőfolyosó

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2023.04.17.:

BKM FKF Köztisztasági Divízió válasza:
"Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett terület takarítása nem Társaságunk illetékessége."

-----

FRISSÍTÉS 2023.04.17.:

A BKK válasza:

"Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentéshez csatolt fotókon látható területek nem mindegyike tartozik az üzemeltetésükbe.

A Kőbánya-kispesti folyosórendszer lépcsői, melyek a buszmegállókhoz vezetnek, nem tartoznak az üzemeltetési területükhöz, azt a Főváros takarító vállalatának munkatársai takarítják. Az illetékességükbe tartozó területeken az üzemszüneti takarítást minden nap elvégzik, azonban a terület folyamatos takarítására nincs lehetőségük.

A dohányzó, szemetelő, italozó, már-már életvitelszerűen ott tartózkodó személyekkel szembeni fellépésre szakterületük nem rendelkezik hatáskörrel és ha a takarítást ezek a személyek akadályozzák - sajnos időnként ez is előfordul - akkor a takarítási munkálatokat csak a következő alkalommal van lehetőség elvégezni, illetve befejezni.

Megerősítik, hogy a területet nem rendeltetésszerűen igénybe vevő személyek miatt nem fenntartható a tisztaság, a terület igen rövid idő alatt ismét erősen szennyezetté válik. A közlekedési csomóponton fennálló helyzet megszüntetése érdekében az érintett önkormányzatokkal, az autóbusz szakterülettel, a KÖKI bevásárlóközpont üzemeltetőjével és külső szervezetekkel már jelenleg is folynak az egyeztetések, illetve közös bejárás is történt.

Elmondani kívánják, hogy a Kőbánya-Kispest állomás területét a BKV Zrt. több szakterülete, a MÁV Zrt. és a KÖKI bevásárlóközpont üzemeltetője is üzemelteti, különböző illetékességi területekre osztva.

Tájékoztatják továbbá, hogy 2022. május 1-től a Főváros Önkormányzata Közgyűlésének 7/2022. (III.3.) önkormányzati rendelete alapján az autóbusz megállóhelyek és csomópontok takarítása a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. FKF Köztisztasági Divízió Köztisztasági Főigazgatóság feladata, ezért javasolják nevezett Társaságot megkeresni az ügyben.

Köszönjük az észrevételt. Kérjük, fogadja el a BKV Zrt. válaszát."

-----

FRISSÍTÉS 2023.03.20.:

KÖKI Terminál válasza:
"Sajnos a BKV válasza nem volt teljesen szakszerű. A bevásárlóközpont hatásköre a tűzgátló ajtóknál véget ér, mindkét felüljáró esetében. Ezt a burkolta váltás is jól jelzi. A fotón a kék színű pvc padló mutatja, hogy nem a bevásárlóközpont területe. Jól látszanak a régi BKV jegyautomaták alapjai is, amiken éppen ülnek.
Annyi rész igazság van benne, hogy valóban nem a BKV takarítja a területet, hanem az alvállalkozója. Ugyanis a területet takarítása, leszemetelése a BKV alvállalkozójának feladata. Tapasztalatom szerint meg is csinálják minden nap, hisz minden reggel – korán reggel- láthatóan tiszta a padló és üresek a szemetesek. Ugyanakkor napközben nem takarítják és nem szedik össze az igénytelenek emberek után az italos üvegeket. És az is valóságos, hogy a pókhálótlanítást egy évben maximum egyszer végzik el tekintve, hogy nagyon bonyolult és drága a megoldása.
Ettől függetlenül időközönként feltakaríttatjuk mi is a kék padlót, ha nagyon koszosnak ítéljük és van éppen takarítási kapacitásunk rá."

-----

FRISSÍTÉS 2022.12.29.:

A bejelentő válasza:
"A bejelentésben szereplő lépcső továbbra is gusztustalan. Vajon a KÖKI Terminál illetékeseinek is így néz ki a nappalija, azért nem válaszolnak ezekre a bejelentésekre?"

-----

FRISSÍTÉS 2022.11.03.:

A FÖRI válasza:
"A bejelentésben megjelölt függőfolyosó, amely az M3 metróvonal, Kőbánya-Kispesten található végállomásához vezet nem tartozik a Rendészeti Igazgatóság illetékességi területéhez, így jogszabályi felhatalmazás hiányában ott eljárni nem jogosult."

-----

FRISSÍTÉS 2022. 10. 01.

A BKV válasza:
"A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentéshez csatolt fotókon látható lépcsők és korlátok nem tartoznak Társaságuk üzemeltetésébe."

-----

Tisztelt BKV/BKK!
Ezekért az állapotokért ki a felelős?
Most indították újra a metrót, amit nagyon sok pénzért újítottak fel.
Miért nem vigyáznak jobban a meglévő állomások rendjére, tisztaságára?
Koszos üveg, cigaretta csikk szőnyeg, összetört alkoholos üvegek hegye, pókháló, kosz, agresszív züllött fazonok Budapest egyik legforgalmasabb csomópontján. Ez szerintem nem lehet pénz kérdés!
Kérem haladéktalanul tegyenek valamit!

Probléma helyszíne
Budapest XIX. kerület, Kispest, Kőbánya-Kispest M

Hozzászólások

  • R eni lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Senkinek nem dolga. A teringettét!
  • Krappancsák Hugó hozzászólt a bejelentéshez.

    Felújították, de senkié?

    Ez elég kaffkai.

    Mi meg ebben kell járjunk, mert mindegyik üzemeltető a másikra mutogat.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Budapest Főváros Önkormányzata válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő !

    Ezúton tájékoztatom, hogy levelét érkeztettük az FPH_KOZP-65795 /2023-es érkeztetőszámon és továbbítottuk a Főpolgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Főosztálya részére.

    Tisztel
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Főváros Önkormányzata

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Budapest Főváros Önkormányzata"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0043509/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00107746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a korábbi v
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023. 04. 17. Budapesti Közlekedési Központ válasza: Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentéshez csatolt fotókon látható területek nem mindegyike tartozik az üzemeltetésükbe. A Kőbánya-kispesti folyosórendszer lépcsői, melyek a buszmegáll...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKM Budapesti Közművek FKF"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!
    Köszönjük megkeresését.
    Tájékoztatjuk, hogy a bejelentett terület takarítása nem Társaságunk illetékessége.
    Tisztelettel: BKM FKF Köztisztasági Divízió

    https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/107746/koki-terminal-fuggofolyoso
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek FKF

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.03.20. KÖKI Terminál válasza: "Sajnos a BKV válasza nem volt teljesen szakszerű. A bevásárlóközpont hatásköre a tűzgátló ajtóknál véget ér, mindkét felüljáró esetében. Ezt a burkolta váltás is jól jelzi. A fotón a kék színű pvc padló mutatja, hogy nem a bevásárlóközpont területe. Jól lát...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BKM Budapesti Közművek FKF"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0043509/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00107746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentés
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.12.29. A bejelentő kommentjével újraküldve: "A bejelentésben szereplő lépcső továbbra is gusztustalan. Vajon a KÖKI Terminál illetékeseinek is így néz ki a nappalija, azért nem válaszolnak ezekre a bejelentésekre?" -------- FRISSÍTÉS 2022.11.03. FÖRI válasza:"a bejelentésben megjelölt függőfolyosó,...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "KÖKI Terminál"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bardócz Csaba!

    Sajnos a BKV válasza nem volt teljesen szakszerű. A bevásárlóközpont hatásköre a tűzgátló ajtóknál véget ér, mindkét felüljáró esetében. Ezt a burkolta váltás is jól jelzi. A fo
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Szalai Krisztina elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • Szalai Krisztina megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.11.03. FÖRI válasza:"a bejelentésben megjelölt függőfolyosó, amely az M3 metróvonal, Kőbánya-Kispesten található végállomásához vezet nem tartozik a Rendészeti Igazgatóság illetékességi területéhez, így jogszabályi felhatalmazás hiányában ott eljárni nem jogosult." -------- FRISSÍTÉS 2022.1...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentésben szereplő lépcső továbbra is gusztustalan. Vajon a KÖKI Terminál illetékeseinek is így néz ki a nappalija, azért nem válaszolnak ezekre a bejelentésekre?
  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés nevét "Köki Terminál függőfolyosó (BKV)"-ról "Köki Terminál függőfolyosó"-ra.

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    A bejelentésben lévő lépcsőt akartam én is bejelenteni most. Hétvégén jártam ott, gusztustalan, ami ott van. Szerintem évek óta nem takarította senki.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: KÖKI Terminál

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FÖRI Fővárosi Önkormányzati Rendészet"-ról "KÖKI Terminál"-ra.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2022.11.03. FÖRI válasza:"a bejelentésben megjelölt függőfolyosó, amely az M3 metróvonal, Kőbánya-Kispesten található végállomásához vezet nem tartozik a Rendészeti Igazgatóság illetékességi területéhez, így jogszabályi felhatalmazás hiányában ott eljárni nem jogosult." ----- Tisztelt...

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKV/BKK! Ezekért az allapotokert ki a felelős? Most indították újra a metrót, amit nagyon sok pénzért újítottak fel. Miért nem vigyáznak jobban a meglévő állomások rendjére, tisztaságára? Koszos üveg, cigaretta csikk szőnyeg, összetört alkoholos üvegek hegye, pókháló, kosz, agresszív züll...

  • FÖRI Fővárosi Önkormányzati Rendészet válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Az illetékes válasza a csatolmányban olvasható:
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: FÖRI Fővárosi Önkormányzati Rendészet

  • Schneider Géza megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "FÖRI Fővárosi Önkormányzati Rendészet"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0043509/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00107746

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bej
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Piszkos aluljáró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Főváros Önkormányzata
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    2
    Válaszra vár
    2

    Patkányinvázió

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Budapest Főváros Önkormányzata
    Infopark (Pázmány Péter sétány) (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére